Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 47

Temat: stuki puki - przód strona lewa - chyba coś z maglownicą

  1. #31
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Szałek
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Mogilno ( kujawsko-pomorskie)
    Auto
    AR 156 FL 1.9 JTD 16V
    Postów
    223

    Domyślnie

    U mnie stukało po obu stronach, po wymianie górnych wahaczy po lewej przestało, za to po prawej nadal i coraz bardziej.
    Myślę, żeby teraz wymienić gumy stabilizatora.
    Możecie mi powiedzieć jakie to są koszta mniej więcej?
    Najchętniej bym wymienił cały zawias od razu na nowy, ale niestety trzeba to robić na raty, bo ostatnio Alfa pochłania sporo kasy ;/

  2. #32
    Użytkownik Embrion Avatar Karoluk
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Biała Podlaska
    Auto
    156 JTD 115 km Sportwagon
    Postów
    7

    Domyślnie

    Mam podobny problem z lewym kołem. Podczas skręcania w prawo lub w lewo bardzo czesto zaczyna coś stukać, podczas jazdy prosto nic nie słychać. Dzieje sie tak gdy jade powyzej 50 km/h. Mechanik niczego sie nie dopatrzył ale wydaje mi sie, że coś jest nie tak.

  3. #33
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Szałek
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Mogilno ( kujawsko-pomorskie)
    Auto
    AR 156 FL 1.9 JTD 16V
    Postów
    223

    Domyślnie

    U mnie dochodzi jeszcze bardzo rzadko po prawej stronie taki dźwięk naprężonego metalu, bardzo charakterystyczne.

  4. #34
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Chłopaki sprawdzcie też poduszki silnika bo jak są oberwane to na dziurach wali jakby poducha amora...Bo silnik opada i stuka na dziurach mocowaniem wewnętrznego przegubu o uchwyt dolnego wachacza. Ja po wymianie calutkiego zawiasu dostawałem białej gorączki z tym stukaniem , na przeglądzie nie szło na słuch dojsc z czego to . Na podnosniku szarpałem wszystkim czym się dało aż wkońcu brechom poszarpałem za silnik i okazało się ,że poduszka skrzyni biegów ( ta z tyłu silnika )....A już mi na warsztatach chcieli pół auta wymienić bo jak stwierdzili ,że niemam oryginalnych wachaczy (żenada ) , potem ,że niby mocowanie wydechu i niby gdzieś wydech dobija....Tragedia...Jak nie zrobisz sam to cie oskubią do ostatniej złotówki

  5. #35
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Szałek
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Mogilno ( kujawsko-pomorskie)
    Auto
    AR 156 FL 1.9 JTD 16V
    Postów
    223

    Domyślnie

    Tak też sam postanowiłem zrobić, i dziś pojechałem na kanał. Okazuje się, że naciskając na błotnik słychać stuki, jednak kiedy druga osoba przytrzymuje stabilizator to tego już nie słychać, także jestem prawie pewien, że to gumy stabilizatora. Dam jeszcze do założenia profilaktycznie łączniki stabilizatora, zobaczymy czy pomoże.
    Na pewno napiszę

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta Avatar rustupl
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    156 2.4 '03
    Postów
    298

    Domyślnie

    To zrób jeszcze tak jak chcesz: ty do kanału, łapa na stabilizator, a druga osoba buja autem na boki. Jak są wybite gumy to powinienes to wyczuc

  7. #37
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Szałek
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Mogilno ( kujawsko-pomorskie)
    Auto
    AR 156 FL 1.9 JTD 16V
    Postów
    223

    Domyślnie

    Tak właśnie zrobiłem no i wychodzi, że to będzie to
    Profilaktycznie zamówię jeszcze łączniki stabilizatora, bo raczej u mnie jest wszystko fabryczne, to lepiej to za jednym machem zrobić

  8. #38
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    w którym miejscu jest ta śruba?

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Masz typowy objaw luzu miedzy zębnikiem, a listwą przekładni.
    Jak będziesz wyciągał stabilizator, to będziesz miał opuszczoną belkę.
    Wtedy weź długi klucz nasadowy z przegubem i z dużym czuciem podciągnij śrubę regulacyjną przekładni.
    Jeśli luz jest niewielki to powinno pomóc - nie ciagnij tylko za mocno, bo kierownica nie będzie wracać

  9. #39
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Mniej więcej na wysokości nóg kierowcy, tam, gdzie wał kierownicy wchodzi do przekładni - jak będziesz miał opuszczoną belkę to zobaczysz

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar rustupl
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    156 2.4 '03
    Postów
    298

    Domyślnie

    Kontynuując (zamykając temat) - wymienilem gumy na stabilizatorze i juz nic nie wali. Wniosek z tego taki że (na szczęście) zrobiłem błędną diagnozę. Śruby do regulacji na maglownicy nie ruszałem.

    Co ciekawe - po opuszczeniu sanek ni pierona nie potrafiłem tego stabilizatora wyciągnąć. Udawało mi się jednak na tyle wystawić na każdą ze stron, że rozciąłem obejmy i wymieniłem gumy.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-10-2015, 11:34
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-10-2015, 09:17
  3. [159] Piszczenie/skrzypienie lewa strona przód.
    Utworzone przez Smori91 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-05-2015, 00:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory