Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 100

Temat: Zablokowany automat AISIN - 2,4 20V

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Ok sprawdzę to. jest zdaje się pod nagrzewnicą.
    Zastanawiam się nad adapterem nr 1 od viakena
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  2. #12
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    a kiedy macie wyłączone auto i wciskacie pedał hamulca to przycisk na lewarku cyka ? Czy nie cyka w momencie wcisniecia hamulca.
    Alfa obd powinien połączyć się z aisinem choć jesli masz starą wersję to nie koniecznie

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    Jakim kablem połączę się z tą skrzynią??\
    Mam FES 3.6 registered
    AlfaDiag
    AlfaOBD (tym to z niczym nie mo0głem się połączyć )
    Mam też niebieski kabel od Viakena i łączę się ze swoją 156 bez problemu. W 166 tym kablem mogłem połączyć się tylko
    z ECU. Do skrzyni wyskakiwał mi jakiś komunikat coś chyba o tym, że muszę mieć inny kabel.
    Kupić kabel od Viakena ELM327 czy wystarczy przejściówka?
    Czy może zupełnie inny interfejs trzeba??
    Kabel zwykły niebieski kkl przestawiony na pin 9. Jeśli nie masz przełącznika to go rozkręć i polutuj pin 7 z 9 w interfejsie. Oprogramowanie Fes (nie pamiętam od której wersji) i AlfaOBD. Każdy z nich łączy się bezproblemowo ze skrzynią aisin.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar Dawid_Zielu
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTD 20V Sportronic '03
    Postów
    1,277

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    a kiedy macie wyłączone auto i wciskacie pedał hamulca to przycisk na lewarku cyka ? Czy nie cyka w momencie wcisniecia hamulca.
    Alfa obd powinien połączyć się z aisinem choć jesli masz starą wersję to nie koniecznie
    Jarek, masz na myśli skrzynie przełączoną w tryb sport (ręczne wybieranie biegów)? Z tego co pamiętam to nic nie powinno cykać.
    Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    a kiedy macie wyłączone auto i wciskacie pedał hamulca to przycisk na lewarku cyka ? Czy nie cyka w momencie wcisniecia hamulca.
    Alfa obd powinien połączyć się z aisinem choć jesli masz starą wersję to nie koniecznie
    Mówisz o całkiem wyłączonym zapłonie czy o włączonym zapłonie ale nie włączonym silniku.
    Na wyłączonym zapłonie nic nie cyka a na odpalonym brot niby nic nie słyszy ani nie wyczuwa.


    Mam kabel Viakena niebieski

    19/13 1/9ABS 3Airbag 7KKL/engine
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar Dawid_Zielu
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTD 20V Sportronic '03
    Postów
    1,277

    Domyślnie

    czesany to połącz się nim i dawaj znaka jakie błędy wyskoczyły, komp Ci prawde powie.
    Ostatnio edytowane przez Dawid_Zielu ; 12-10-2012 o 19:23
    Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Najpierw czekam na jakies info od brata co tam magicy na miejscu zobaczyli po podpięciu pod kompa ale myślę, że niewiele skoro niby fachowcy ale nawet nie wiedzą jakie tam jest gniazdo :p Czy oby nie jest okrągłe do skrzyni
    Czekam na brata, aż przyjedzie na 01 listopada. Wtedy sam się tym pobawie

    Zanim zdobyłem pełną wersję FESa to miałem demo. Była tam opcja tej skrzyni ale nie mogłem sie połączyć bo wołało chyba kabel ELM327. Nie pamiętam tylko na jakiej pozycji był przełącznik ale chyba na KKL. Było to zanim brat zabrał auto do Niemiec.

    Druga sprawa jest taka, że auto jest w trybie awaryjnym.
    Są jakieś negatywne skutki jeżdzenia?? Mijając fakt spalania oraz komfortu.
    Np. Czy nie przyjara tarczek trzeciego biegu??
    Czy mozna tym zaryzykować (jeżeli tam na miejscu nie da się usunąć usterki) i przyjechać na kołach do Polski?? 1200 km.
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  8. #18
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    chodzi mi o proste sprawdzenie połączenia hamulec-wybierak . Kiedy auto jest wyłączone wciskamy pedał hamulca i wtedy na cycku od wybieraka da się usłyszeć/wyczuć klikanie wtedy kiedy wciskamy pedał hamulca

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Brat z kolegą dał rade podpiąć się pod ecu przez FES i pokazało błąd "U1711-Sieć CAN(NCM-NCA)", niestety nie mogą połączyć ze skrzynią, próbowali na wszystkich pozycjach.
    Mam kabel Viakena niebieski
    19/13 1/9ABS 3Airbag 7KKL/engine
    PS. błąd po wykasowaniu automatycznie powraca, co on oznacza?
    PS. jak ostatnio jadąc wpadli w dołek na chwile zaczęło pipkać w okolicy drążka i pod obrotościomierzem wyświetlacz zaczął funkcjonować(aktualnie nic nie wyświetla)tylko przy zapalaniu "Auto" "sport" "D" W podobny sposób auto się zepsuło, jadąc trochę dobili zawieszeniem na wyboju, pikanie kontrolki i się zaczęło ;/
    Możę coś nie łączy, gdzie szukać możliwych poluzowań,
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    Możę coś nie łączy, gdzie szukać możliwych poluzowań,
    Sprawdzcie główną wiązkę/wtyczkę wchodzącą do skrzyni (podłaczenie, przetarcia) i pozycjoner (wtyczka i mocowanie wybieraka). Co prawda miałem 4HP20 ale w AISIN jest podobnie....

    Jak sa problemy z komunikacją to duże prawdopodobieństwo, że sterownik jest/był zalany...

Podobne wątki

  1. Szarpie przy zdjęciu nogi z gazu- automat AISIN
    Utworzone przez joe w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 30-01-2011, 08:46
  2. Szarpie automat AISIN. 2,4 jtd 2005
    Utworzone przez pysznymis w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 17-01-2011, 17:25
  3. automat zablokowany w pozycji P
    Utworzone przez Nikifor w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-12-2009, 19:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory