Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 77

Temat: Wahacze górne Vema, Fast, czy może TRW??

  1. #31
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KwachuGSE
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Góra Siewierska (Śląsk)
    Auto
    Byla 156 1.8 TS, 166 2.5 V6 !,jest Golf IV 1.9 TDI 155 PS 327 Nm i BMW 7 e38.
    Postów
    304

    Domyślnie

    Ja gore zrobilem na TRW ale jak odezwie sie dol to chyba bede zmuszony na Fast bo nie dam 1000zl za dwa wahacze.No troche juz mnie oskubala bella z kasy w tym roku wiec nie dostanie trw
    "Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale Ci którzy są świadomi, Ci którym zależy, Ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - Ci kupują Alfy" - J. Clarkson


  2. #32
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 166 3.2
    Postów
    489

    Domyślnie

    Dół Vema ,góra była vema od miesiaca jest fast . Na Vemie zrobiłem 60 tyś w 3 lata omijając co się da

  3. #33
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Czarny
    Postów
    62

    Domyślnie

    Ech te Fasty, ostatnio w dolnych chciałem wymienić same tuleje, no i zong wszystkie dostępne zamienniki mają średnice 39mm, a w Fastach zapakowali tuleje 40mm i trza było kupować całe wahacze, bo tuleji o średnicy 40mm ni ma. Chyba specjalnie to zrobili żeby nie regenerować tylko nowe kupować.

  4. #34
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kamko25
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    dolny śląsk
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20v 2006r. Distinctive. Była 156 SW 2.4 Jtd 10v 2002r
    Postów
    446

    Domyślnie

    Jak dla mnie wybór jest prosty - Tylko TRW. Chytry dwa razy traci. Kup TRW i będziesz miał spokój. Kupisz inne (Vema, Fast) wymienisz kilka razy w odniesieniu do TRW.

  5. #35
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Czarny
    Postów
    62

    Domyślnie

    Co niektórym TRW też szybko padły, więc z tym spokojem różnie może być.

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar Mandziel
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Zgierz
    Auto
    147 & 166
    Postów
    658

    Domyślnie

    Tylko TRW inne u mnie się nie sprawdziły.






  7. #37
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamko25 Zobacz post
    Jak dla mnie wybór jest prosty - Tylko TRW. Chytry dwa razy traci. Kup TRW i będziesz miał spokój. Kupisz inne (Vema, Fast) wymienisz kilka razy w odniesieniu do TRW.
    jakoś ja w trzeciej swojej 166 bedąc chytrym nie straciłem ani razu na fastach

  8. #38
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kamko25
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    dolny śląsk
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20v 2006r. Distinctive. Była 156 SW 2.4 Jtd 10v 2002r
    Postów
    446

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    jakoś ja w trzeciej swojej 166 bedąc chytrym nie straciłem ani razu na fastach
    Wszystko zależy od stylu jazdy i przebiegu zrobionego na wachaczach. TRW napewno byś rzadziej wymieniał niż fasty.

    Ja w poprzedniej 156 która miała ciężkie 2.4 JTD na przedniej osi na wachaczach TRW zrobiłem ponad 60 000 km. Drogi u mnie takie jak wszędzie, a chorobliwym pedantem w omijaniu dziur też nie jestem. Auto sprzedałem i założe się że nowy nabywca jeszcze na nich polatał.

  9. #39
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KwachuGSE
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Góra Siewierska (Śląsk)
    Auto
    Byla 156 1.8 TS, 166 2.5 V6 !,jest Golf IV 1.9 TDI 155 PS 327 Nm i BMW 7 e38.
    Postów
    304

    Domyślnie

    A no dokladnie TRW to solidna marka i kichy nie robia.Ale tak jak pisza ze jak sie dobrze trafi to i na Fastach sie troche oblata
    "Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale Ci którzy są świadomi, Ci którym zależy, Ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - Ci kupują Alfy" - J. Clarkson


  10. #40
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    kolego kamko ja na wahaczach fasta w jedej z moich 166 (obecnie już nie moja) mam zrobione ponad 60 tysięcy ,a do tej pory mój średni przebieg roczny to 40-42 tysiące ( naszczescie juz takiego nie robie ) i nigdy w zyciu nie załozył bym nic innego gdyż aby opłacało się zakładać trw ,musiał by on wytrzymać 2.5 raza więcej niż fast czyli ponad 150 tys.km . Zaryzykuje stwierdzenie że kupując trw nie przejechał bym nic więcej tylko tyle samo. Bo to zwykłe nabijanie ludzi w butelke i łapanie klientów na markę. Bo przecież nic innego niż TRW do alfy nie wypada montować. A po hurtowniach jak pytam to się dowiaduje że trw to to samo co moog i delphi że jeden produkt( z jednej fabryki ,wyprodukowany tak samo) pchany jest pod kilkoma markami.
    A co do wagi 2.4 to naprawdę nie przesadzaj, jeden cylinder w bloku więcej w porównaniu do 1.9 to taka róznica jak żadna. V6 jest cięższe a jakoś nie słychać historii że to tak cięzki silnik i źle wpływa na prowadzenie i trwałość zawieszenia

Podobne wątki

  1. Wahacze firmy - FAST
    Utworzone przez Mandziel w dziale 166
    Odpowiedzi: 70
    Ostatni post / autor: 14-03-2020, 13:34
  2. Wahacze górne vema ze smarowiczkami ?
    Utworzone przez CIAMILL156 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 224
    Ostatni post / autor: 03-04-2015, 07:40
  3. Wahacze górne przód firmy FAST opinie
    Utworzone przez blandor w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-10-2011, 18:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory