Witam.
Mam takie pytanie czy po wyrzuceniu katalizatora ( mam do wymiany , zapchany , 100tys przebiegu) i zamiast tego wstawieniu strumienicy (kupiona dedykowana na allegro do 145) samochód nie będzie więcej palił ?
Pozdrawiam.
Witam.
Mam takie pytanie czy po wyrzuceniu katalizatora ( mam do wymiany , zapchany , 100tys przebiegu) i zamiast tego wstawieniu strumienicy (kupiona dedykowana na allegro do 145) samochód nie będzie więcej palił ?
Pozdrawiam.
witam to zależy strumienica ułatwia opuszczanie spalin więc będzie miała lepszego kopa
ale przy takiej samej jeździe to bez różnicy
Kup i włóż kata.
AR 146 Ti Zender ...IN MY MEMORY... http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/46348-czerwona_strzala_146_domin-14.html
AR 166 3.0 V6 Nero Volcano http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1509721
ja mam pytanie, bo u mnie też ktoś wywalił katalizator i wstawił strumienice
co w ogóle zmienia strumienica?
taka imitacja kata, pusta w środku.
If you just let me I'll find a way
To ease your mind and for you to stay
And I will untie all the ropes
It's hard for me but believe me, I'm trying.
100 tys km to nie wiele.Wnętrze katalizatora po takim przebiegu(przy zdrowym silniku i sprawnych czujnikach)powinno wyglądać jak nowe.Są tłumiki zastępujące katalizator,mają podobne opory przepływu więc powinno wszystko działać jak należy.Tu masz przykład : http://ostrowwielkopolski.olx.pl/tlu...-iid-128948959
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Strumienicom mówimy stanowcze nie
Strumienice zostały wymyślone dla silników lotniczych, czyli stałoobrotowych. Montując takie coś w silniku auta, który ma szeroki zakres pracy, poprawia się przepływ spalin zwykle tylko w wąskim przedziale obrotów. Efektem są zupełnie nieprzewidziane zmiany charakterystyki. Są auta, którym to pomaga (np. Clio 1.2), ale statystycznie to ok 20% przypadków, pozostałym pogarszają się osiągi. Pomiar na hamowni przekracza wartość strumienicy, ale IMO warto.
Czy lepszy jest tłumik w obudowie kata? Tak, jeśli jest dobrze wykonany i nie siedzi za blisko kolektora, bo wypełnienie z takich tłumików potrafi się wypalać i zatykać dalsze tłumiki, prowadząc do różnorakich awarii.
Podsumowując, powtórzę słowa pewnego wykładowcy z Polibudy: najlepiej to tam po prostu rurę wstawić.
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
Ma ktoś fotkę oryginalnego wydechu od 146 boxer?
czyli zostawić? wymienić na kata? czy "rurę wstawić"?![]()
Pamiętam jak kilka/kilkanaście lat temu firmy "tuningowe" wciskały ludziom zestaw startowy składający się ze "sportowych świec", stożka i magnetyzerów. Miało to dawać przyrost mocy na poziomie 10%. A jak jeszcze by się wstawiło strumienicę to z 20% jak w mordę strzelić
A tak na poważnie to to czytałem trochę o tym i wyczytałem mniej więcej to co Rzmudzior napisał.
A tu masz cytat z przykładu: NAJLEPIEJ PRACUJĄ W POŁĄCZENIU Z TŁUMIKAMI SERYJNYMI JAK I SPORTOWYMI - ja bym kupiłTu masz przykład : http://ostrowwielkopolski.olx.pl/tlu...-iid-128948959![]()
Ostatnio edytowane przez omron8 ; 13-10-2012 o 11:12