ja dzisiaj byłem a ASO zapisać mojego cukierka na wymiane rozrządu, czas operacji (jak nic sie nie zmieni ) - czwartek![]()
ja dzisiaj byłem a ASO zapisać mojego cukierka na wymiane rozrządu, czas operacji (jak nic sie nie zmieni ) - czwartek![]()
Nie alfa, ale swojej primerze zafundowałem olej Valvoline vr1 racing 10w 60, wymiana filtra oleju i paliwa.
Cała operacja 259zł.
Kupiłem 5 litrów, weszło 3,1 litra do silnika 2.0.
Filterek Powietrza wymienionypowoli systematycznie do przodu
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
Wymiana radia standard CD na wersje MP3 w mojej 147:
http://i.imgur.com/dXtK1.jpg
Dołączenie do klubu NO EGR oraz podklejenie ramki flaga włoską![]()
Ostatnio edytowane przez Caroolioos ; 12-10-2012 o 19:45
wyczyściłem EGR w 156.
Wymieniłem akumulator na nowy w 147
147 powodów do zadowolenia
15 minut demontaż 15 minut czyszczenie i jakies 5-6 montaż
Nie zgub uszczelki od rury od EGR.
Przygotuj klucze 8, 10, 13 torx T25 chyba albo 27
10tką zdejmujesz pokrywe silnika. Odkrecasz 8ką 2 nakrętki trzymające uchwyt od jakiejś rurki, zdejmujesz go. 10tką odkręcasz 4 śruby trzymające EGR do silnika. Teraz dynda ci on na rurze i kablach. Odpinasz kable.
Odkręcasz 13stką 2 śruby trzymające rury - tutaj uważaj na uszczelke od spodu EGR.
Masz już go na wierzchu.
Czyścisz - tam są 4 torxy rozruszaj wszystko, porządnie poczyść. Wyczyść to co widać jeszcze w silniku po zdjęciu i rure idącą w dół.
SKręcasz w odwrotnej kolejności - mi zeszło najdłużej na odkręcaniu bo nie byłem pewien co gdzie i jak.
Ogólnie rzecz banalna zrobiona pod blokiem ...
147 powodów do zadowolenia
zrobiłem polerkę w swojej Bellirobiłem ją 5h i naje***** się przy niej ...