Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 50

Temat: Przesiadka ze 147 na Mito?

  1. #21
    Użytkownik Ogier Avatar Wieri
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    MiTo QV
    Postów
    156

    Domyślnie

    Nie ma porównania o prowadzenie się Grande Punto z Mito QV. Jeździłem parę razy Grande Punto 75Hp (albo coś ok. 70 - ta wersja) i mimo, iż ma to samo zawieszenie co Mito, to jest zupełnie inaczej zestrojone. Jednak nie znaczy to, że Mito prowadzi się wspaniale. Przy ostrym hamowaniu tył ucieka do przodu i trzeba trochę kontrować, również tłumienie nierówności pozostawia wiele do życzenia.
    Ktoś napisał, że Mito waży bardzo dużo jak na swój rozmiar. Waży bardzo podobnie, co do konkurencji - trzeba oczywiście porównać odpowiednie wersje silnikow.
    Co do jakości wykończenia, to jest o niebo lepiej niż w Punto/Pandzie (porównanie do Pandy jest kuriozalne), ale mimo to nie stoi na wysokim poziomie, jest przeciętne.

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Ja porównywałem właściwości jezdne Pandy i Grande Punto. Panda jeździ lepiej. Jeśli chodzi o wykończenie, to podejrzewam, że MiTo do 147 również nie ma startu...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta Avatar confil
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Zielona Góra-Ochla
    Auto
    159 1.9JTDm
    Postów
    74

    Domyślnie

    Też mam taki problem,żona obecnie jeździ 147 w welurze ,ale namawia,a właściwie już namówiła mnie na zmianę auta i chciałaby właśnie Mito.
    147 w welurku jest tak przytulna i ładna ,że żal z niej wysiadać , a jak zajrzałem do Mito to szczęka mi opadła;tandetne plastiki rodem z trabanta lub innego wartburga
    Ponieważ 90% jazdy to miasto więc trzymanie się w zakrętach nie jest tak istotne ,ale po bardzo krótkiej jeździe testowej "Ja"-powtarzam "Ja", nie znalazłem ani jednego punktu na plus dla Mito

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0JTS; Ford Fiesta ST 3D 200KM, Fiat 500X, była Alfa Romeo Mito i Vespa125
    Postów
    606

    Domyślnie

    Także się dziwię, że Alfatex nie jest dostępny.

    Ciężko oceniać auto po krótkiej jeździe testowej. Musiałbyś je wypożyczyć na weekend. Jakbym miał oceniać Giuliette, która testowałem w zeszłym tygodniu, to po pierwszych 20 minutach jazdy bym stwierdził, że jest to zwykły samochód ze słabym 120-konnym silnikiem benzynowym. Ale po 4 godzinach testu i przejechaniu się ulubionymi drogami zmieniłem zdanie i o Giuletcie, i o tym nienajslabszym silniku.
    Ostatnio edytowane przez Andrzej_Kolbudy ; 14-10-2012 o 10:59

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotr_c
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Stelvio & Stelvio
    Postów
    555

    Domyślnie

    Cytat Napisał confil Zobacz post
    Też mam taki problem,żona obecnie jeździ 147 w welurze ,ale namawia,a właściwie już namówiła mnie na zmianę auta i chciałaby właśnie Mito.
    147 w welurku jest tak przytulna i ładna ,że żal z niej wysiadać , a jak zajrzałem do Mito to szczęka mi opadła;tandetne plastiki rodem z trabanta lub innego wartburga
    Ponieważ 90% jazdy to miasto więc trzymanie się w zakrętach nie jest tak istotne ,ale po bardzo krótkiej jeździe testowej "Ja"-powtarzam "Ja", nie znalazłem ani jednego punktu na plus dla Mito
    Moja żona przesiadła się ze 146 do MiTo.
    I miciak na całej linii przegrywa z poczciwą i leciwą 146.
    Śmieszne jest to że leciwy 103 konny bokser był dużo zrywniejszy i elastyczniejszy od 105 konnego multiaira z mito.
    Szkoda że Alfa przestała produkować alfy
    było: MiTo - jeździ nią młoda Alfisti
    AR 166 - takich już teraz nie robią...
    AR 146 1.6 bokser - najlepsza alfa jaką jeździłem

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar confil
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Zielona Góra-Ochla
    Auto
    159 1.9JTDm
    Postów
    74

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzej_Kolbudy Zobacz post
    Także się dziwię, że Alfatex nie jest dostępny.

    Ciężko oceniać auto po krótkiej jeździe testowej. Musiałbyś je wypożyczyć na weekend. Jakbym miał oceniać Giuliette, która testowałem w zeszłym tygodniu, to po pierwszych 20 minutach jazdy bym stwierdził, że jest to zwykły samochód ze słabym 120-konnym silnikiem benzynowym. Ale po 4 godzinach testu i przejechaniu się ulubionymi drogami zmieniłem zdanie i o Giuletcie, i o tym nienajslabszym silniku.
    Na pewno dłuższy test bylby bardziej miarodajny,ale w Zielonej Górze zamykają salon Fiat/Alfa Romeo i nie ma już możliwości wzięcia żadnej Alfy na dłuższy ani nawet krótszy spacer
    Ogólnie, Mito jest jak dla mnie najładniejszym maluchem czy jak kto woli ,city car-em, tylko te plastiki na drzwiach i bokach
    Cóż w pogoni za ekologią producenci aut zaczynają zbliżać się do granic absurdu,jeszcze trochę to wnętrza będą robione z tektury -bo tańsza i w całości nadaję się do recyklingu

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0JTS; Ford Fiesta ST 3D 200KM, Fiat 500X, była Alfa Romeo Mito i Vespa125
    Postów
    606

    Domyślnie

    Cytat Napisał confil Zobacz post
    Na pewno dłuższy test bylby bardziej miarodajny,ale w Zielonej Górze zamykają salon Fiat/Alfa Romeo i nie ma już możliwości wzięcia żadnej Alfy na dłuższy ani nawet krótszy spacer
    Ogólnie, Mito jest jak dla mnie najładniejszym maluchem czy jak kto woli ,city car-em, tylko te plastiki na drzwiach i bokach
    Cóż w pogoni za ekologią producenci aut zaczynają zbliżać się do granic absurdu,jeszcze trochę to wnętrza będą robione z tektury -bo tańsza i w całości nadaję się do recyklingu
    Prowadząc Mito nie mam czasu patrzeć na plastiki drzwi. Droga i wskaźniki to wszystko co widzę.
    W tej cenie to i tak nic lepszego nie znajdziesz. Jak na ten desingn to jest okazja
    Ciężko Mito zakwalifikować jako samochód miejski. Gabaryty to nie wszystko.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał piotr_c Zobacz post
    Moja żona przesiadła się ze 146 do MiTo.
    I miciak na całej linii przegrywa z poczciwą i leciwą 146.
    Śmieszne jest to że leciwy 103 konny bokser był dużo zrywniejszy i elastyczniejszy od 105 konnego multiaira z mito.
    Szkoda że Alfa przestała produkować alfy
    Nie wiem dlaczego tak wielu użala się nad tym, że teraźniejszość nie jest przeszłością. Wyszedłeś już z piaskownicy, resoraki zostawiłeś, było fajnie, ale już tam nie wrócisz bo jesteś za duży

    Alfa cały czas produkuje Alfy.
    Wyróżniają się na tle konkurencji (masz 2 modele do wyboru, nie ma drugiego takiego producenta).

    Nie porównuj Mito do 146. To jak byś porównywał DVD do VHS.

    Mito 105KM/130Nm 1250kg
    146 103KM/134Nm 1200kg
    W Mito masz:
    strefy kontrolowanego zgniotu, 7 poduszek, wszystkie literki od ABS począwszy, klimatyzacje, katalizator i inne proekologiczne ustrojstwa.
    W 146 miłeś tylko silnik i rozrząd, który gdy korzystało się z mocy trzeba było wymieniać co 30.000km.


    Rzeczywiście Miciak przegrywa na całej linii. Oj jak przegrywa...

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotr_c
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Stelvio & Stelvio
    Postów
    555

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzej_Kolbudy Zobacz post
    Droga i wskaźniki to wszystko co widzę.
    Ja też, ale w gokarcie.
    W aucie znalazłoby się jeszcze kilka ważnych drobiazgów...

    Cytat Napisał Andrzej_Kolbudy Zobacz post
    Alfa cały czas produkuje Alfy.
    Wyróżniają się na tle konkurencji (masz 2 modele do wyboru, nie ma drugiego takiego producenta).
    Faktycznie, wybór że aż głowę urywa.


    Przywiązanie i lojalność to jedno, ale zdrowy rozsądek i odrobinka realizmu to co innego.

    Rozmawiamy o subiektywnej ocenie. Wypowiadamy się jako kierowcy i właściciele.

    Dla mnie mito to porażka. Zdania nie zmienię, chyba że będę miał czołówkę z tirem i wyjdę nie draśnięty - czego ani sobie ani nikomu nie życzę.


    (i na tym dyskusję w temacie kończę, bo w wątku pojawiają się wypowiedzi ekstremistyczno/oszłołomskie)
    było: MiTo - jeździ nią młoda Alfisti
    AR 166 - takich już teraz nie robią...
    AR 146 1.6 bokser - najlepsza alfa jaką jeździłem

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotr_c Zobacz post


    Dla mnie mito to porażka.
    I wszystko się zgadza ale pod warunkiem że dopiszesz "z silnikiem wolnossącym".
    Mito nie POWINNO kupować się z silnikiem benzynowym 1.4 bez turbo gdyż nie pasuje on kompletnie do charakteru samochodu. Gwarantuję Ci że jakbyś kupił 1.4 tB w jakiejkolwiek wersji lub 1.6 JTDM to inaczej byś śpiewał
    Co do wykończenia to niestety w klasie B nie ma fajerwerków i na tle konkurencji w Mito i tak jest całkiem nieźle.

    Alfa bez silnika to nie Alfa i taka jest prawda. Na szczęście Mito ma dobre silniki tylko trzeba unikać najsłabszych odmian i jest

  10. #30
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    147 JTDm / GT JTDm
    Postów
    46

    Domyślnie

    Jeśli Mito będzie jeździło tak jak sobie to założyłem, czyli zwinnie (silnik+zawieszenie) to jestem w stanie zaakceptować kiepskie plastiki + konsolę środkową, no chyba że naprawdę będzie straszyć lekką tandetą.., niewybaczalne byłby ewentualne niewygodne siedzenia..

Podobne wątki

  1. [Giulietta] MOC - Przesiadka z 159 1.9 150 KM na Giulietta 2.0 170 KM
    Utworzone przez Ernest w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 23-10-2015, 22:53
  2. Przesiadka z Polo na 156
    Utworzone przez HellaHard w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 09-01-2014, 13:30
  3. [159] Przesiadka z 147 115km na 159 120 czy 150 koni ?
    Utworzone przez spdii w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 18-11-2012, 21:31
  4. [166] przesiadka ze 156 na 166
    Utworzone przez jesse_w w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-02-2008, 20:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory