Musisz odkręcić całego mcpersona. wyjąć obudowę filtra powietrza żeby dostać się do wysprzęglika (można od strony koła ale od góry wygodniej) Odkręcić wodziki lewarka zmiany biegów. Spuścić olej. Odkręcić od spodu półośkę prawą. Zdemontować półośkę lewą. Odkręcić skrzynie biegów na około. I wyjmować. Przez nadkole oczywiście

Do odkręcenia kola 2 masowego będziesz potrzebował klucza pneumatycznego bo raczej tego nie odkręcisz 2masy. Przy zakładaniu nowego sprzęgła włóż łożysko oporowe na widełki, a same widełki odchyl maxymalnie od sprzęgła. Tak jak by wysprzęglik maxymalnie je popchną. Po nacelowaniu skrzynią odpowiednio przyłap ją na 2 śrubki odczep dzwignie wysprzęglika i bardzo mocno pchnij ją w przeciwną stronę. Łożysko oporowe musi wskoczyć w docisk

To chyba wszytko. Ja skrzynie wyjmowałem u siebie w garażu posiadając prosty zestaw kluczy 2 kobyłki i podnośnik żabę. Nie jest to wcale takie trudne

Życzę powodzenia.