Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: pompa cr na wykonczeniu

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    kolego niedawno twierdzil ze to pompa CR

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 jtdm 136km 2006r EGR out ,KLAPY out
    Postów
    36

    Domyślnie

    no tak twierdził fakt faktem ,że opiłki metalu w regulatorze były i twierdził ze to własnie z pompy ale sie mylił wiec ja już sam niewiem,powiedz mi jak zdjagnozowac pompe paliwa żeby ja wykluczyc zaznaczam że komputer niewykazuje błędów.

    pozdrawiam tatin142

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    pytaj o to i inne rzeczy Tomek_KRK.Zle Ci napewno nie doradzi

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar oops2k
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Navara - byla, 159SW - jest!
    Postów
    719

    Domyślnie

    Ale rób po kolei. Najpierw pompę wyczysciles i nic. Więc wymien regulator. Jak to nic nie da to będziesz dalej szukać.

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 jtdm 136km 2006r EGR out ,KLAPY out
    Postów
    36

    Domyślnie

    ok tak zrobie macie moze namiary na jakis sklep gdzie można to dostac bo niemoge nigdzie znalesc.

    pozdrawiam tatin 142

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    pisz do Tomka powinien wiedziec

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał tatin142 Zobacz post
    Ok koledzy zaraz zadzwonie do mojego mechanika i niech sie tym zajmie,tylko powiedzcie mi czy na kompie mozna sprawdzic prace regulatora i dlaczego mechanik twierdzi ze to pompa paliwa w zbiorniku szwankuje,a tak przy okazji gdzie taki regulator dostane i za ile bo jakos go w sklepach internetowych niemoge znasleść.

    pozdrawiam tatin142
    To tak na logikę - co masz pomiędzy pompą w zbiorniku a pompą CR? Piękny, duży filtr paliwa. Niech Ci mechanik wytłumaczy jakim cudem pompa CR zaciąga te opiłki przez filtr paliwa... Bo jak żyję - jeszcze takiej sztuki nie widziałem. Tak więc pad pompy paliwa ze względu na owe opiłki raczej bym wykluczył, bo do pompy CR wtedy one nie dotrą. Poza tym skoro serwis rozebrał pompę i okazało się, że mechanika pompy jest w dobrym stanie - to jedyną rzeczą, która może powodować takie zachowanie Twojego samochodu, jest zacierający się regulator ciśnienia na tej pompie. Jego czyszczenie nic nie pomoże. A zdarza się, że niestety zawór zaczyna się zacierać i w końcu auto nie odpali.

    Regulator kupisz w dowolnym sklepie moto, jego oryginalny numer to: 71754571. Wpisz sobie w google, dostaniesz kilka wyników... Są różnych producentów - Bosch, Meat & Doria...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał tatin142 Zobacz post
    I moje pytanie czy faktycznie może to byc pompa i czy jezeli pompa szwankuje to czy komputer tego niesygnalizuje i czy niepojawia sie jakis błąd koledzy poradzcie coś.
    pozdrawiam tatin 142
    Co do błędu na kompie - jeżeli auto zgasło z powodu zbyt niskiego ciśnienia paliwa na szynie - to oczywiście, że powinien się pojawić stosowny błąd. Czy mechanik ma urządzenia diagnostyczne do sprawdzenia, jakie ciśnienie paliwa pojawia się na listwie w określonym momencie (zapłon włączony, rozrusznik nie pracuje, rozrusznik pracuje)? Bo jak nie - to najpierw niech zainwestuje 300 PLN w kabelek + FES, a potem się zabiera za diagnozowanie, co jest nie halo z układem paliwowym.
    Ostatnio edytowane przez Tomek_KRK ; 21-10-2012 o 18:44
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

Podobne wątki

  1. [146] Pompa Oleju i Pompa Wspomagania
    Utworzone przez TheRomanist w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-02-2013, 15:49
  2. Pompa ABS 2.5 V6, a 3.0 V6
    Utworzone przez mateo020 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-12-2011, 12:35
  3. Pompa ABS 2.0 TS
    Utworzone przez Nebraska w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-09-2010, 17:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory