Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: 147 Problem z radyjkiem

  1. #1
    strazak66666666
    Gość

    Domyślnie 147 Problem z radyjkiem

    Mam fabryczne radyjko tylko teraz niech mnie ktoś oświeci jak tu podłączyć wzmachol do niego nie mam żadnego wyjścia na sygnał do niego i jestem zielony jak nigdy w tym temacie hehe..Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    no i nie podlaczysz. Bylo juz o tym na forum. Sa radyjka ktore mialy wyjscie i takie ktore nie mialy. Zostaje Ci zmiana radyjka. Pozrawiam

  3. #3
    obserwator737
    Gość

    Domyślnie

    podłączysz...

    opcja 1 - elektronik musi Ci wyprowadzić z płyty głównej sygnał niskiej częstotliwości (prosta sprawa i nie droga , po prostu wlutuje się w płytę główną z przewodami zakończonymi gniazdami cinch wyprowadzonymi na zewnątrz)

    opcja 2 - są wzmaki akceptujące dwa rodzaje sygnału - niski (cinch) i wysoki (czyli zapinasz wzmak pod wyjścia na głośniki w radiu)

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,525

    Domyślnie Re: 147 Problem z radyjkiem

    Cytat Napisał strazak66666666
    Mam fabryczne radyjko tylko teraz niech mnie ktoś oświeci jak tu podłączyć wzmachol do niego nie mam żadnego wyjścia na sygnał do niego i jestem zielony jak nigdy w tym temacie hehe..Pozdrawiam
    poszukaj na elektrodzie, tylko musisz rozebrać radyjko i zobaczyć na jakim układzie masz wzmacniacz. Od razu możesz sobie też zrobić wejście liniowe na np. mp3.

  5. #5
    obserwator737
    Gość

    Domyślnie

    ja myślę że lepiej niech kolega zleci zrobienie tego komuś kto się na tym zna - zapłaci może 50zł a przynajmniej nic nie popsuje

  6. #6
    SzybkiLopezLublin
    Gość

    Domyślnie