Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Alfa 159 1,9jtdm czy 2,4jtdm

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Może Alfa 159
    Postów
    2

    Domyślnie Alfa 159 1,9jtdm czy 2,4jtdm

    Witam. Jestem nowicjuszem więc bardzo proszę o wyrozumiałość. Przymierzam się do zmiany samochodu i zastanawiam się nad dwoma wersjami silnikowymi, czyli 1,9 jtdm i 2,4 jtdm. Do tej pory nie miałem styczności z tą marką więc skłaniam się ku Wam i Waszym poradom. Jeśli możecie napiszcie jak z eksploatacją tych silników, żywotnością itp., średnie spalanie (litr w prawo lub lewo nie robi dla mnie różnicy, ale z ciekawości pytam). Szukam samochodu raczej z pełnym wyposażeniem i tylko kombi. Proszę Was również o informacje na co zwrócić uwagę podczas oględzin tego modelu. Jestem z południa Polski i może jutro wybiorę się do Krakowa do komisu http://deft.otomoto.pl/osobowe. Może ktoś zna ten komis i ma jakieś informacje na jego temat? A może poszukać wersji 4x4 ? Kwota którą chciałbym przeznaczyć to ok 40 tyś zł.

  2. #2
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782








  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    Cytat Napisał orzi Zobacz post