Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: Potrzebny klucz do odkręcania sterowania geometrią przy 2,4 JTD

  1. #1
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie Potrzebny klucz do odkręcania sterowania geometrią przy 2,4 JTD

    Witam.

    Jeśli ktoś ma taki klucz to chętnie pożyczę, bo muszę wyczyścić turbinę a tego ustrojstwa nie da się konwencjonalnymi narzędziami odkręcić.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 05-06-2014 o 09:16

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    jaki klucz ? zdjęcie ? link ? może mam. Ale nie wiem jaki tam jest klucz.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar hubert.janowski
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Zdanowice,,,,,Gliwice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm+chip 160 KM350Nm disactive 2008r.
    Postów
    302

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Witam.

    Jeśli ktoś ma taki klucz to chętnie pożyczę, bo muszę wyczyścić turbinę a tego ustrojstwa nie da się konwencjonalnymi narzędziami odkręcić.
    To w sklepach nie ma kluczy???

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał hubert.janowski Zobacz post
    To w sklepach nie ma kluczy???
    Gdyby to był typowy klucz to bym tematu nie zakładał. Warsztat, który tą turbinę wymontował ma całą masę specjalistycznych kluczy ale głównie do VAG'a. Wiem, że istnieje taki klucz ale zarówno Forch, Wurth, jak i Gedore nie mają go w ofercie. Cały czas szukam ale ciężko z dostępnością.

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Czekaj czekaj ... warsztat nie ma klucza? Do jakiej speluny tyś oddał turbinę?

    Rozumiem, że nie mam klucza to go zamawiam. Tylko niby jaki tam jest specjalistyczny klucz, że go nie ma w ofercie Gedore? Podaj nazwę albo zdjęcie.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar LukeMazur
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    Toyota Supra JZA80 / Nissan Stagea RS260
    Postów
    1,002

    Domyślnie

    ale jaki Ty tam masz specjalistyczny klucz?
    ściągasz turbine z kolektorem (inaczej sie nie da) na stół i wokoło masz śruby bodajże na klucz 10 odkręcasz i potem jest ciężko oddzielić tą część odkrecaną ale zadnego klucza nie potrzebowałem jak czyściłem turbo w 1.9 16V, chyba ze w 2.4 jest inaczej to nie było tematu.


    Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Czekaj czekaj ... warsztat nie ma klucza? Do jakiej speluny tyś oddał turbinę?

    Rozumiem, że nie mam klucza to go zamawiam. Tylko niby jaki tam jest specjalistyczny klucz, że go nie ma w ofercie Gedore? Podaj nazwę albo zdjęcie.
    Tam jest problem z podejściem i klasycznie zapieczonymi śrubami/nakrętkami. To jest serwis Bosch'a z dość dobrą renomą ale akurat słabe dojście i problem z demontażem geometrii przy tej turbinie jest ogólnie znanym tematem szczególnie gdy nie była rozbierana od nowości.

    Dodano po 2 minutes:

    Cytat Napisał LukeMazur Zobacz post
    ale jaki Ty tam masz specjalistyczny klucz?
    ściągasz turbine z kolektorem (inaczej sie nie da) na stół i wokoło masz śruby bodajże na klucz 10 odkręcasz i potem jest ciężko oddzielić tą część odkrecaną ale zadnego klucza nie potrzebowałem jak czyściłem turbo w 1.9 16V, chyba ze w 2.4 jest inaczej to nie było tematu.
    Turbiny od 1,9 to oni rozbierają i czyszczą od ręki z zamkniętymi oczami. Tutaj jest inaczej. Gdyby było łatwo to bym nie założył tematu.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 05-06-2014 o 12:35 Powód: Dodano

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Dobra ale dalej nie wiemy jaki niby tam jest klucz potrzebny. Co w nim specjalistycznego ?
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Dobra ale dalej nie wiemy jaki niby tam jest klucz potrzebny. Co w nim specjalistycznego ?
    Kiedyś go widziałem w firmie, która regeneruje turbiny. Coś na kształt klucza o fi około 30 z wypustkami/ząbkami, które odkręcają mocowanie geometrii.

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar wkamil
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 SW 2.4 JTD Ti '05, 159 SW 2.0 '11
    Postów
    796

    Domyślnie

    Ale to jest klucz potrzebny już po rozpołowieniu turbiny, czy jeszcze przed coś trzeba takim kluczem odkręcać? To specyfika 159, czy w turbinie, która jest w 156 2.4 20V jest podobny problem?

Podobne wątki

  1. Demontaż przedniej lampy bez odkręcania zderzaka
    Utworzone przez Cossi86 w dziale 156
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 09-04-2018, 15:13
  2. Gwint FK nakrętka i klucz potrzebny [156]
    Utworzone przez rychuslu89 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 08-04-2015, 22:22
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-08-2014, 17:45
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-06-2014, 10:00
  5. (156) jaki klucz jest potrzebny do wymiany przegubu
    Utworzone przez matuch w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-08-2008, 15:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory