Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: [GT] Pomoc przy renowacji tapicerki + malowanie zacisków [ZDJĘCIA]

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar bajtek5
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Szczecin / Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.0
    Postów
    127

    Domyślnie [GT] Pomoc przy renowacji tapicerki + malowanie zacisków [ZDJĘCIA]

    Cześć,

    1. Wielu z nas zapewne boryka się z problemem obtarciami na fotelach, jednak moje nie przeżyły zapewne żadnego czyszczenia od ponad kilku lat. Jestem początkującym w zakresie detalingu i kosmetyki, przymierzam się do zakupu dobrego wosku na autko plus preparatów do czyszczenia. Obecnie używam większości spod znaku Turtle Wax ( opony, mleczko do skóry, plastiki).

    Chciałbym zapytać Was jaki preparat zakupić do podobnego problemu oraz czy ewentualnie nie lepiej zajechać do tapicera na odświeżenie skór. Z ciekawości myślałem również nad obszyciem skór na kolor niebieski ( ori) lub czerwony (nitką).



    2. Zamierzam pomalować zaciski, jednak nie do końca jestem przekonany ws. farby, zakupiłem Hammerite ( czerwony połysk), nie jest to farba do wysokich temperatur, lecz dużo osób mi ją polecało. Dodatkowo także myślałem nad kolorem złotym lub żółtym, który fajnie kontrastowałby z GT ( niebieski metalik). Jestem skupiony wokół informatyki, więc powoli raczkuję w temacie motoryzacji i ewentualnych przeróbek.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0187.jpg
Wyświetleń:	56
Rozmiar:	81.4 KB
ID:	167358   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0188.jpg
Wyświetleń:	425
Rozmiar:	54.1 KB
ID:	167359   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0189.jpg
Wyświetleń:	438
Rozmiar:	116.9 KB
ID:	167360  

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar śmigacz
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Łańcut
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,6 TS 105 KM, Alfa Romeo Mito 1.4 105 KM
    Postów
    273

    Domyślnie