Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 45

Temat: Jakie głośniki do oryginalnego radia 147

  1. #1
    Użytkownik Embrion Avatar ice_cube
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Wyszków
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 140KM
    Postów
    23

    Domyślnie Jakie głośniki do oryginalnego radia 147

    Witam
    Chciałbym wrzucić lepsze głośniki do alfy ale do oryginalnego radia. Nie mam nagłośnienia BOSE i jakość dźwięku nie jest zadowalająca. Jakie głośniki mogę podpiać do oryginalnego radia żeby go nie spalić? Audiofilem nie jestem ale chciałbym uzyskać możliwie czysty dźwięk, muzyki słucham z oryginalnych płyt CD. Dodam, że nie mam zamiaru wrzucać żadnej tuby do bagażnika, ew może jedynie wzmacniacz ale kompletnie nie znam się na nagłośnieniu i nie wiem od czego zacząć.
    Może ktoś poleci jakieś głosniki dobre które nadadzą sie pod oryginalne radio z Alfy 147 z roku 2003.

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Jarocin, Poznan
    Auto
    Alfa 147 1.9 jtdm 16v 150km fl, Alfa Giulietta 2016 1.4 M-Air.
    Postów
    107

    Domyślnie

    Na początek zacznij od wygłuszenia drzwi i posłuchaj może Ci wystarczy. Jeżeli nie to możesz zmienić głośniki. Pod fabryczne radio polecane są zestawy odseparowane Helixa i Hertza do 300 zł. Ja jednak polecam Ci zmianę radia na używane np. JVC model exad 551 ( sam taki mam). Świetnie gra i dość dobrze pasuję do deski Alfy. Do tego głośniki u dimension el comp 6. Taki zestaw gra bardzo ładnie i nie kosztuje majątku. Radio umożliwia też łatwą rozbudowę audio o wzmacniacz i suba w przyszłości. Pozdrawiam.

  3. #3
    Użytkownik Embrion Avatar ice_cube
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Wyszków
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 140KM
    Postów
    23

    Domyślnie