Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Alfa Romeo 156 2.4JTD 99r warto?

  1. #1
    gtados
    Gość

    Post Alfa Romeo 156 2.4JTD 99r warto?

    Witam.Jestem nowy na terenie i chcę zacząć przygodę z Alfą.
    Chcę nabyć 156, mam wątpliwości jaki silnik wybrać 1.9 JTD czy 2.4 JTD. Czytałem Wasze opinie na ten temat i przemawia do mnie 2.4, ale znajomy (właściciel 156 1.9 '03) powiedział mi, że w motorze 2.4 jest częsty problem z głowicą. Przyznam szczerze jestem laikiem w tym temacie.
    Znalazłem coś takiego:
    Alfa Romeo 156, 1999r., 2400cm3, 136KM - otoMoto
    Co myślicie o tym, wart jest.
    Jutro zamierzam go zobaczyć i zapytać gościa czemu sprzedaje, czy ma faktury na wymienione elementy oraz przejechać się. Nie będe miał speca ze sobą, dlatego może jakieś rady.
    Dzięki
    Pozdrawiam

  2. #2
    ViP Rowerzysta Avatar b.piotrus
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Otmuchów
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD, Mazda CX-7 2,3
    Postów
    402

    Domyślnie

    Coś podejrzane, ze Gość wymienił tyle różnych części i sprzedaje za tak niską cenę- jakich firm wstawiał części, bo jeżeli jakies QAP lub tym podobne, to w najbliższym czasie będziesz je znowóż wymieniał. Myślę, że w tym przypadku musisz szczególną uwagę zwrócić na silnik- jak turbosprężarka, koło dwumasowe, sprzęgło- to takie droższe pozycje, które moga być padniete i jednocześnie moga być powodem sprzedaży. Poza tym coś on duzo ma nakombinowane- konsola srodkowa drewnopodobna- oklejona jakimś sreberkiem, kierownica plastikowa, a powinna być drewniana. Jeżeli sam jedziesz, to raczej nie z zamiarem zakupu, ale poogladania!
    Alfa Romeo GT 1,9JTD, Mazda CX-7 2,3,

  3. #3
    ViP Pirat drogowy Avatar patryk_wey
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Jastrzębie-Zdrój
    Auto
    156 2,4 JTD 136 KM 1999 rok
    Postów
    204

    Domyślnie

    12tys za to auto to podejrzanie niska cena :/ Ciekawe co ukrywa.