Witam koledzy.
Jakis czas temu rozlała mi się pompa wysokiego ciśnienia. Próbowałem ją uszczelnić na własną rękę, ale nie udało się. Zakupiłem używke.
Przy pierwszym demontażu pompy wymieniłem rozrząd i tu zaczyna się PROBLEM.
Znaki na kole nie zgadzaly sie ze znakami na bloku, ale zgadzały sie ze znakami na pasku. Złożyłem tak jak było. (koło wałka rozrządu cofnięte o 1 ząb w stosunku do znaków na silniku.)
Po złożeniu silnik odpala i gaśnie.
Po dodaniu gazu obroty szaleją. Przy ok 2000 podskakują regularnie ok. 30 razy na 30 sekund.
Co może być przyczyną?
Może zapowietrzona pompa/listwa cr/wtrysk?
Może uszkodzony czujnik położenia wałka? (Niestety ruszylem go lekko odkręcając koło)
Może złożyć jeszcze raz do znaków na kołach i silniku i olać te z paska?
Może nieszczelności w dolocie/wydechu (przy okazji wymieniany termostat, a więc demont chłodnicy spalin do EGR)?
Dzięki za wytrwałość.
Ratujcie.
Motor 2.4jtd CF3 150KM 841C000