Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: [156] Wydech & patent na sondę lambda

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar Lukas1020
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    AR 156 2.0TS Sportpack, AR GTV 2.0JTS
    Postów
    180

    Domyślnie [156] Wydech & patent na sondę lambda

    Witam! dziś chętnie zademonstruje swój wydech do Alfy 156 2.0TS, wykonany ze stali nierdzewnej i elementów Supersprinta & Ragazzon. Przy okazji dodam pewien patent na sondę lambda, którą sam wykonałem i działa na 100%, z racji tego że jestem mechanikiem i mam do tego zaplecze w zakresie potrzebnego sprzętu, większość rzeczy sam wykonuje.
    Zestaw składa się z kolektora wydechowego Supersprint, niestety to drogi wydatek, ale przynosi efekty, dla zainteresowanych tą modyfikacją mogę doradzić, że jest pewien sposób na ten kolektor, a mianowicie o wiele tańsza wersja, a sprawująca się podobnie, jest przeszczepienie kolektora wydechowego od fiata coupe 1.816V, jest to fabryczny kolektor z kwasówki wykonany dla fiata przez Supersprinta, dużym plusem jest długość każdej z 4 rur kolektora, co powodowało w Fiacie Coupe więcej Nm, mimo nie zainstalowanego systemu TS, W Ts-ie taki kolektor ma spore szanse na podniesienie mocy, mankamentem jest odcięcie i dopasowanie flansz od TS, i wyjście na dwururkę.