Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: alfa 166-pomoc

  1. #1
    edlex
    Gość

    Domyślnie alfa 166-pomoc

    witam Was serdecznie,jetem członkiem klubu FCKP(FIAT COUPE)od pewnego czasu nosze sie z zamiarem kupna alfy166,jest taka w opolu.2,5 v6 z 1999r.jako że nie mam żadnego doświadczenia z alfą mam prosbe. czy ktos z was jest z opola lub mieszka niedaleko i mógłby mi pomóc w sprawdzeniu tej alfy?.Będę wdzieczny i zobowiązany.mój tel:501-53-38-48,lub gadu.a może ktos wie o ciekawej alfie do kupienia(chetnie jtd) pozdrawiam <papa>

  2. #2
    Korczu
    Gość

    Domyślnie

    Witam Sąsiada zza Brynicy,jak bede jakas widział a duzo podrozuje po sląsku to dam cynka i przy okazji obejrze auto czy warte bedzie ogladniecia.w Opolu byłem dzis,nastepnym razem za miesiac ale to juz chyba bedzie za pozno.pozdro

    edit. Ładna alfa stoi w Dąbrowie kolo stacji jet i mc'donalds.tyle ze komisu jak komisu nie polecam.poł roku temu dałem zadatek na alfe 156 rok 2004 sw i sprzedali moje auto komus innemu za 2 godziny,twierdzac ze ktos ich zastraszył i musieli sprzedac temu komus auto.typy spod ciemnej gwiazdy.oczywisci zadatek oddali ale co mi bylo z tego jak sie juz napalilem na złota alfetke ale mam za to młodsza siostre,ktorej teraz bym za nic w swiecie nie zamienił na tamta.

  3. #3
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    No cale szczescie ze coraz wiecej ludzi z Zagłębia zgłasza sie do Klubu bo juz myslalem ze tylko Korczu i ja tu jestesmy ...a reszta to juz sami golfiarze :mrgreen:
    Tego komisu co opisuje Korczu tez nie polecam. Walneli mnie tam kiedys ostro w rogi.
    Lepiej szukaj w innych. Ja moge polecic komis na przeciw targu w Bedzinie. Sam bralem od nich Gtv ... i wiem ze gosc sporo aut kupuje z Włoch.

    No i witam wspolkumpla z FCKP... tez kiedy tam byłem :mrgreen: i przy calym szacunku dla coupe... alfa to jednak klasa!

    FRED

  4. #4
    Korczu
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fred