Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Zastanawiam się nad kupnem 1.4 MultiAir 16V 105 KM - proszę o opinię

  1. #1
    Croatan
    Gość

    Domyślnie Zastanawiam się nad kupnem 1.4 MultiAir 16V 105 KM - proszę o opinię

    Witam wszystkich Alfaholic'ów

    Zacznę od tego i zamierzam kupić z Salonu Alfiątkę, która urzekła mnie swoim wdziękiem. Przesiadka będzie ostra bo z Audi A6 3.0 Quattro taka jak w podpisie Otóż zamierzam kupić wersję z silnikiem 1.4 MultiAir 16V 105 KM wersja Distinctive + pakiet komfort + pakiet widoczność. Na pewno będzie mniej palił niż Audi, a z racji tego, że jestem studentem nie stać mnie już na utrzymanie tego SMOKA Wchodząc do salony Alfy prawdę powiedziawszy średnio mi przypadła do gustu. Przyszedłem do domu zobaczyłem ją w internecie na zdjęciach i w ogóle mi obrzydła, zupełnie inaczej wyglądała na żywo. Więc jeszcze tego samego dnia pojechałem do salonu i w tym momencie zakochałem się, bez porównania .