Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Temat: Jakie Wybrać żarówki do AR 145 1.6 TS

  1. #1
    poziomallo
    Gość

    Domyślnie Jakie Wybrać żarówki do AR 145 1.6 TS

    Witam,
    od niedawna posiadam AR 145 1.6 TS, nie jestem zbyt obyty w samochodach (właściwie to nie znam się w ogóle), wiec potrzebuje pomocy w wyborze żarówek do mojej Alfy ponieważ jazda w nocy jest dość uciążliwa, ponieważ nie do końca widzę wszystko na drodze nie wiem czy zasięg jest zbyt krótki i tak ma już być czy żarówki są zbyt słabe,
    Zastanawiam się nad kupnem Phillips Night guide 3in1 lub Phillips GT150 lub Phillips Diamond Vision czy może macie jeszcze jakieś inne propozycje.
    z góry dziękuje za pomoc.

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Sprawdź świecąc na ścianę czy korektor (pokrętło po lewej stronie kierownicy u dołu) działa - jeżeli kręcisz nim, a lamp Ci nie rusza, to pewnie urwały Ci się zaczepy wewnątrz lamp i świecą w na maksa dół. Bo generalnie reflektory w 145/6 są przyzwoite, szklane, z soczewą, a to ich jedyny mankament.
    A żarówki to żarówki, świecić mają (to doradziłem )
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,304

    Domyślnie

    Podobno Philips BlueVision Utra są niezłe.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar rodik
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Gorlice