Strona 1 z 10 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 93

Temat: 159 czy Mito?

  1. #1
    Marta
    Gość

    Domyślnie 159 czy Mito?

    No to tak jak w temacie mam dylemat co wybrać? Nie znam się za bardzo na samochodach i być może jest coś lepszego od tych dwóch więc jestem otwarta na propozycje Nie mam kogo prosić o pomoc, każdy mi odradza zakupu alfy... No wiec zależy mi przede wszystkim na wygodzie aktualnie jeżdzę a6 więc mam duże wymagania. Wiem, że 159 i Mito to duży kontrast, ale i jedno i drugie ładnie wygląda, a dla mnie jak dla każdej kobiety jest to jeden z priorytetów Przeglądając oferty na allegro znalazłam to http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-aut...C20259596.html Tylko, że pan zaznaczył, że auto uszkodzone, a poniżej pisze, że wszystko sprawne więc nie wiem? I po co ta homologacja na ciężarowe? Mito: http://otomoto.pl/alfa-romeo-mito-C18971779.html tylko ta tapicerka No i benzyna nie wiem czy to źle czy dobrze? Przeszukiwałam oferty raczej z mojego rejonu- lubelskie więc jakby ktoś wiedział o jakimś ciekawym aucie to niech da znać, a jakby był chętny ze mną pojechać obejrzeć to już całkiem super Daje sobie czas do końca września, jak nic nie znajdę kupuję jakiegoś opla

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Jak jeździłaś A6, to MiTo będzie dla Ciebie krasnalem. 159 nie grzeszy ilością miejsca w środku, ale chyba jej bliżej do gabarytów A6.
    Ważne, by był to dobry egzemplarz, a takowy wybierzesz ze swoimi ziomalami (masz kilku wymiataczy w swojej okolicy). Wybieranie się samodzielnie na łowy to raczej słaby pomysł. Tym bardziej przy tej sumie (zakładam, że masz w granicach pięciu dyszek).
    Homologacja na ciężarowe umożliwiała firmie odliczenie VAT od paliwa.
    Czy diesel, czy benzyna - to zależy jak gruby masz portfel, żeby lać paliwko.