Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: gaz do 1.6 TS???

  1. #1
    kalor
    Gość

    Domyślnie gaz do 1.6 TS???

    zastanawiam sie nad instalacja gazu a 146-tce 1.6 TS. ma ktos moze gaz w tym silniku? jak sie sprawdza i ile kosztowala instalacja, ile spala?
    slyszalem opinie ze twin sparki nie toleruja gazu i zastanawiem sie ile w tym prawdy...

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Zawsze są zwolennicy i zagorzali przeciwnicy LPG - na kogo trafisz, taka opinia.
    Ja jeżdżę na LPG od 12 lat różnymi markami samochodów i uważam, że TS niczym się nie różni od innych silników. Ważne, żeby instalacja była odpowiednio dobrana i fachowo wykonana, a nie będziesz miał żadnych problemów. A jak trafisz na partaczy, to będziesz przeklinał dzień, w którym zdecydowałes się na montaż LPG. Dlatego lepiej nie oszczędzać na tanich warsztatach.

  3. #3
    tomkap
    Gość

    Domyślnie

    Ja już nerwowo nie wytrzymuję jak czytam po raz kolejny "slyszalem opinie ze twin sparki nie toleruja gazu". Ja nie słyszałem, a moja alfa zrobiła ponad 100000 na gazie i komora spalania jest w lepszym stanie niż u tych co jezdzą na benzynie. Mi w przciwieństwie do powyższych, którzy mówią że to OK, silnik nie bierze oleju.
    Podobno fordy zle znoszą gaz a jakos wiele jezdzi i sobie chwali, a za oszczędzone pieniądze moze 10 silników w razie czego kupic. W moim przypadku prawie dwie takie alfy w całości jak mam.
    Co jak co, alfa bardzo dobrze znosi gaz i to jest jej jedna z kilku z zalet właśnie.

  4. #4
    krzych20
    Gość

    Domyślnie