Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Temat: Alfa Romeo 156 Selespeed

  1. #1
    cid
    Gość

    Domyślnie Alfa Romeo 156 Selespeed

    Dzień dobry. Mam zamiar stać się posiadaczem AR156 2.0TS ze skrzynią selespeed. Problem polega na tym, że jestem kompletnie zielony i nie wiem nawet na co zwrócić uwagę przy testowaniu takiego auta. Pewnie strach ma wielkie oczy ale tego typu skrzynia budzi moje największe obawy.
    Proszę bardzo o kilka wskazówek praktycznych jak powinno zachowywać się takie auto, a co powinno niepokoić w przy zakupie.

    Z góry dziękuję

  2. #2
    pitt24
    Gość

    Domyślnie Re: Jak podejść do zakupu auta z selespeed ?

    ja kupiłem, jezdziłem i działało...(fakt - faktem po zakupie musiałem wymienić pompe hydrauliki - kupiłem jako uszkodzony)

    jazda selespeedem jest przyjemna, mnie bardzo sie podobało,
    -sprawdz w trakcie jazdy czy biegi wchodzą płynnie,
    -czy redukuje bez problemów, (przy dojezdzie np. do skrzyzowania automat powinien sam zrzucać biegi do 1)
    - po otwarciu drzwi uruchamia sie pompka ładowania hydrauliki (po lewej stronie w okolicach błotnika) jeśli choć trochę znasz sie na mechanice posłuchaj czy pracuje płynnie, czy nie przerywa, po kilku sekundach pompka sie wyłącza - oznacza to gotowość skrzyni do pracy.
    - po przekręceniu kluczyka w stacyjce zaświeca sie kontrolka skrzyni (czerwona) po chwili powinna zgasnąć wraz z innymi.

    -możesz podnieść maske i po lewej stronie na błotniku masz czarny korek zbiorniczka oleju selespeeda, mozesz go odkrecić i sprawdzić stan oleju.Jesli nie zobaczysz oleju - znaczy, ze pompa mogła pracować na sucho a to w perspektywie nie wróży dobrze.