Mialem przyjemnosc zapoznac sie z Tonale niedawno (z tym potworem 130 konnym). Giulietta to 3 razy lepsze auto do swojej roli (auta miejskiego). Ani mojej żonie, ani tym bardziej mi Tonale nie podeszlo niestety. Wnetrze to skladak FCA, prowadzenie jest slabe, mocy jakiejkolwiek brak. Wykonczenie i spasowanie jest w miare ok, fajny tez wyswietlacz. Moja żona nie chcialaby sie przesiasc z 170 konnej Giulietty w dizlu. Tez myslalem, ze Tonale to taki troche nastepca Giulietty bedzie, ale nic bardziej mylnego.
Nie będzie następcą Giulietty, to inna klasa. Zaatakowali tzw miejskie suvy, cokolwiek to znaczy. Ale konkurencja jest niebywale silna i gęsta.
Mieli Giuliettę w klasie compactów i odpowiednią pozycję.
Zmarnowali to i zrobili auto dla nikogo.
https://www.clubalfa.it/425859-alfa-...-tutto-il-2021
Alfa Romeo: zyski w 2022 r. już wyższe niż w całym 2021 r.
„W całym moim doświadczeniu w świecie motoryzacji nigdy nie spotkałem się z sytuacją stłumionego popytu, jak teraz”, powiedział Imparato. On, który oczyścił rachunki Alfa Romeo, zmniejszając koszty produkcji w zakładzie w Cassino, postawił sobie teraz za cel „dominację segmentów D i E”.
Z tego powodu jego marka osiągnęła w pierwszej połowie 2022 roku lepsze wyniki niż w całym 2021 roku . Patrząc do końca roku, Imparato wierzy, że trend ten utrwali się i będzie nadal przynosić korzyści. „To jedyny sposób na konkurowanie w kategorii premium w skali globalnej” – mówi menedżer, który cenowo postawił na rywali niemieckich producentów, takich jak Mercedes-Benz czy BMW.
„Gdy ten cel zostanie osiągnięty, nadejdzie czas na zabawę” – zadeklarował, odnosząc się do możliwości wskrzeszenia niektórych małych modeli, takich jak Mito czy Giulietta, ale z zerową emisją. „Na razie, w 2025 roku, będziemy pierwszą marką Stellantis, która wykorzysta nową platformę elektryczną STLA Large”, która prawdopodobnie będzie przeznaczona dla dużego SUV-a.
Learned nie martwi się zmianami strategii, które Carlos Tavares wprowadził w Chinach. Alfa Romeo, wraz z Jeepem, jest jedną z odnoszących największe sukcesy marek Stellantis na tym rynku, a jej działalność obejmuje obecnie rezygnację z przynoszących straty lokalnych fabryk i skupienie się na modelu importowanym. Chociaż tak było w przypadku SUV-ów, „Alfa nigdy nie zamierzała produkować w Chinach”, powiedział.
Alfa Romeo
Alfa Romeo: Biscione osiągnął lepsze wyniki w pierwszej połowie 2022 roku w porównaniu do całego roku 2021
Obecnie Alfa Romeo kieruje obszarem biznesowym Stellantis Premium (który obejmuje również DS i Lancię). Przy zamówieniach nadchodzących w ciągu najbliższych trzech miesięcy, zyskowności przewyższającej resztę – w pierwszej połowie grupy wynosiła 14,1 procent – i odnowionej umowie na kolejny sezon Formuły 1, przyszłość rysuje się w jasnych barwach.
Może Cię zainteresować: Alfa Romeo Gardena: render sugeruje projekt przyszłego E-SUV
- - - Updated - - -
Czas kupić sznur i znaleźć drzewo .
Ostatnio edytowane przez carramba ; 03-08-2022 o 05:12
To nie mój problem. Jak marka padnie, kupię inną, nie nakręcaj się. Bo jesteś nakręcony medialnymi komunikatami.
ZA WCZEŚNIE na jakiekolwiek prognozy czy interpretacje danych.
Co widzimy w tym radosnym świergocie?? Wynik się poprawił bo obcięli koszty. Czytaj: zwolnili dużo ludzi. Nowe otwarcie, nowa miotła: Stellantis wprowadza swoje zasady gry; tak jest zawsze, w każdym przejęciu czy innej formie połączenia. Zaczyna się od cięcia kosztów, restrukturyzacji pionów, itd. Wywala się masę ludzi, łączy różne działy, sekcje, departamenty i tym podobne. Zamyka się czasem linie produkcyjne albo robi podobne rzeczy. Niemal ZAWSZE wszelkie wyniki po przejęciach pokazują na początek zyski.
Spodziewałeś się innego komunikatu, Carramba? jak znasz zasady i mechanizmy działania duzego biznesu to innej treści komunikatu nie mogło byc.
Czas pokaże, czas, pierwszy pełny rok, jak sprzedają się samochody alfa romeo pod skrzydłami Stellantisa i jak wynik finansowy będzie się lokował w wyniku całej grupy. Zauważyłeś deskę ratunkową? podpowiem: alfa, DS i lancia. Jak ktoś z tej grupy zacznie tonąć, pozostali powinni go utrzymać nad wodą.
Zobaczymy.
A propos Lancii: no prosze, grupa premium, a dziś robią tylko małego Ypsilona i tylko na Włochy. Czyli będą tu inwestycje. Jak duże? Czytaj w takich komunikatach to, co kluczowe, a nie nakręcaj się radosnym "zyski, zyski, wińcyj niż rok temu".
A odnowiona umowa formuły I? Czy przypadkiem miejsce w formule I to nie są koszty? Zarabia się na ładowaniu kasy w bolidy? Skądże, to nośnik reklamowy ale takze pole do rozwoju i sprawdzania technologii. Czyli ogromne koszty.
Módl się, Carranba, żeby Tonale stało się objawieniem rynku. Stelvio już swoje na rynku zrobiło, teraz lot opadający. Giulia od początku była i nadal jest sprzedażową katastrofą. W biznesie nie ma sentymentów.
Ostatnio edytowane przez Teddy Bear ; 03-08-2022 o 15:28
Cholera, dzisiaj dostałem od mojego brokera propozycję ubezpieczenia OC/AC/NW na piąty rok życia tej mojej katastrofy. Wartość pojazdu przyjęta do kalkulacji wzrosła od zeszłego roku o prawie 20 tys. a kwota ubezpieczenia w identycznym wariancie spadła o prawie 500 zł. Jak tak dalej pójdzie, to za dwa lata sprzedam po kosztach zakupu![]()
Ostatnio edytowane przez Krzysztof ; 03-08-2022 o 19:27
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)
Nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz, że Giulietta jest lepszym autem miejskim. Wg mnie na miasto jest kiepska, słaba widoczność, niska i twarde zawieszenie....Jeśli dołożymy do tego klekocącego diesla to Tonale w hybrydzie na mieście powinno rozłożyć Giuliettę na łopatki. Trochę obiektywizmu a nie tylko marudzenie „dla zasady”.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Moja teraz prawie 10 letnia Giulietta poszlaby za praktycznie tyle samo co 4 lata temu kiedy ja kupowalem. Czy to znaczy, ze to jakis cud i samochod w ogole nie traci na wartosci? Oczywiscie, ze nie.
Dla przykladu samochody EV jak chocby TM3 sa drozsze w momencie odbioru nawet o kilkadziesiat tysiecy w tej chwili, a przeciez prawie kazdy na tym forum (i ogolnie w swiecie) przeciez wie, ze to sa nie nadajace sie do niczego samochodziki na baterie, ktore trzeba ladowac po 15 godzin zeby przejechac 100 kilometrow. A jednak ceny odebranych samochodow ida w gore ze wzgledu na brak stockow.
Trudno te auta porownywac 1:1 bo sa inne, zwyczajnie mialem nadzieje, ze jezeli dobrze jezdzilo sie Giulietta ta Tonale bedzie podobne, ale nic bardziej mylnego. Tonale jest zmulone, wolne, ociezale i sztucznie napompowane co tez nie jest fajne w miescie, prowadzenie tez jest takie sobie. Ok byc moze w miescie bedzie podobnie natomiast samochod ogolnie nie dla mnie, nie dla mojej zony. Wymieniliby mi ten wysuwany monitorek w Giuliettcie i zmienili kierownice z autobusu na jakas normalna i nawet bym nie spojrzal na to Tonale.
Na pewno maja teraz spora szanse bo jest niezla dostepnosc bo nikt Alf nie chce. To dobra okazja by przekonac do siebie ludzi bo wielu moze sie zdecydowac zeby sprawdzic marke ze wzgledu na braki i wielomiesieczny (lub wieloletni) czas oczekiwania u innych producentow.
Nie ma się czym podniecać, tak jest z wieloma markami: Honda kolegi 3 lata po zakupie jest warta tyle samo, co dał w salonie za nówkę (!!!). Moje 11-letnie Audi też trzyma wartość 2 lata po zakupie, mimo upływu czasu i kilometrów. Po prostu tak się porobiło teraz na rynku i AR nie odbiega tutaj ani na plus ani na minus![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html