W pierwszym teście Auto Świata Stelvio Niemcy tez narzekali - co to za SUV który nie prowadzi się jak tapczan i ma twarde zawieszenie. Miał zaprzeczać idei SUV.
Niemiaszkom nie dogodzi...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W pierwszym teście Auto Świata Stelvio Niemcy tez narzekali - co to za SUV który nie prowadzi się jak tapczan i ma twarde zawieszenie. Miał zaprzeczać idei SUV.
Niemiaszkom nie dogodzi...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mnie martwi, że Alfa ma wywalone na nasz rynek. Obecnie na YT jest wysyp jazd testowych we Włoszech, na które zaproszeni zostali youtuberzy z całej Europy.
Nie ma żadnego z naszych znanych. Nie pofatygował się także żaden dziennikarz. Myślę, że to nie jest auto na nasz rynek.
Będzie dużo droższe od Compassa, a nawet ten nie jest demonem sprzedaży.
Cenę robią niestety nowe napędy. W miarę tanie hybrydy ma tylko Toyota, reszta startuje z takimi cenami, jakby odkryli jakieś niespotykane wcześniej rozwiązanie.
Wywalone to mają dziennikarze na pokaz Alfy Romeo a nie marka na dziennikarzy. Aczkolwiek co niektórzy przyjechali, niejaki Piotr Wróbel opisuje swoje wrażenia w najnowszym Auto Świecie. Ocena 4/5 czyli najniższa ze wszystkich „pierwszych wrażeń” tego numeru.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeśli cena rzeczywiście będzie zaczynać się od 160 tys. zł, to atrakcyjna oferta to nie będzie. Wystarczy spojrzeć, co za te pieniądze oferuje Cupra Formentor. Nastawiałem się na Tonale, kiedy można było spodziewć się, że startować będzie bliżej 100 tys. zł. Cena, na którą się zanosi, to już raczej nie dla mnie.
Chyba nie liczyłeś, że Alfą będzie tańsza od plebejskiej Cupry.... Formentor jest świetnie wyceniony i ma szeroką gamę silnikową, na tym polu Alfa nie może z nim konkurować.
czas chyba przestać się napinać przesadnie
Rynek pokazuje marce Alfa Romeo gdzie jest jej miejsce. A jest na absolutnym marginesie współczesnej motoryzacji. 10 lat temu Marchionne na cały świat szumnie zapowiadał rewolucję, nowe modele, podbicie rynku, 400 tysięcy aut rocznie.... Pamiętacie te drukowane wszędzie tabelki z listą modeli AR?
Gdzie dziś jest marka, widać po sprzedaży, ofercie modelowej i dominujących opiniach. Mimo dobrej jakościowo Giulietty, mimo dobrych recenzji Stelvio i Giulii, nadal utrzymuje się powszechna opinia o marce awaryjnej i niewartej zaufania.
Teraz mamy kolejną rewolucję, pod nową flagą. I już na starcie ewidentny falstart. Tonale było już prezentowane na targach, jako prototyp, TRZY lata temu.
Idzie tą samą drogą, co Giulia.
I tak samo skończy w sensie porażki rynkowej. Dobre, fajne auto, które nie będzie się sprzedawało.
Ostatnio edytowane przez Teddy Bear ; 10-05-2022 o 22:53
Nie da się ciebie czytać. Chełpisz się tym, ze Alfie nie idzie. Ja i wiele osób tutaj jest zwyczajnie zadowolonych z wyboru Alfy, cieszymy się doskonale jeżdżącym samochodem z piękną linią, a tobie pozostało jedynie trollowac i cieszyć z tego, ze mało aut sprzedają - jakby bulo z cęgi. Taki typowy pies ogrodnika. Sprzedają tak mało, bo tacy jak ty nie dorośli do Alfy. Nie masz tego wyczucia, gustu i odwagi, aby kupić Giulie/Stelvio, wiec jeździsz nudna, smutna i bylejaką Mazda. Ja po Giulii Veloce wiem, ze kolejne moje auto to tez będzie Alfa. I będzie mnie niezmiernie cieszyć. A ty zostaniesz w tej norze i będziesz pisał te swoje bzdury i dyrdymały. Żal mi ciebie. Bez odbioru.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czytam te brednie i nie wiem, śmiać się czy płakać. Kolega Zalezi wykazuje całkowity brak zarówno rozumienia tekstu jak i przekazu.
Nie jeżdżę nudną, smutną i byle jaką mazdą ale jeżdżę alfą 159. To moja trzecia alfa, od 11 lat mam te samochody. Jestem swoją alfą zachwycony.
Mazda 3 to moje drugie auto w rodzinie, nawiasem mówiąc nie jest ani nudne, ani smutne ani byle jakie: jakością wykończenia wnętrza i wypasem opcji bije na głowę konkurencję wsród kompaktów. Ale nie o tym piszemy, to tylko wyjasnienie dla kolegi Zalezi.
A teraz drugie wyjaśnienie: nie cieszy mnie mała sprzedaż alf, smuci mnie bardzo. Natomiast należy wskazywać niezliczone i ewidentne błędy, niedociągnięcia i braki w zarządzaniu marką, której sprzedaż sięga dna. Kolega Zalezi chyba jest jeszcze w szkole podstawowej. bo używa na to argumentu: "sprzedają tak mało, bo tacy jak ty nie dorośli do Alfy". Trudno te dziecinne dąsy w ogóle komentować.
Forum nie służy jedynie lizaniu się nawzajem nie wiem, po czym. Wszyscy chcemy, żeby alfa rosła w siłę i zyskiwała lepszą opinię i sprzedaż. Tak się jednak nie dzieje.
Nie rozumiem też fragmentu zdania, może w języku kolegi Zalezi to coś znaczy? "jakby bulo z cęgi." hmmm. Co to znaczy?
Miało być - jakby było z czego*
Komentuje twoja narracje. Zachowujesz się jak dzieciak pisząc z jakąś dziwna dumą ciagle to samo. Ileż można? Alfa ma swoje za uszami, nie jest idealna - to oczywiste. Ale nie jest Audi, za którym każdy debil bez motoryzacyjnej wiedzy leci, BO TO AUDI. Dla przykładu Audi A4 Advanced 35TFSI silnik 150 koni, napęd oska, w szmacie, z wystającym obrzydliwym tabletem, fake wydech, które prowadzi się jak Tarpan, skrzynia zamulona okrutnie przez normy wltp, a auto kosztuje 200 tys, ale to AUDI. Wiec wszyscy kupują takie mierne auta. Takie mamy społeczeństwo. Społeczeństwo imbecyli, dyletantów i ingorantów bez krzty wiedzy i jaj.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mocno powiedziane, ale coś w tym jest. Dokładnie, Alfa ma sporo z uszami, mimo to się na nią zdecydowałem i nie żałuję. Kiedyś spotkałem się z takim powiedzeniem, oczywiście nie do końca adekwatne, bo wcale nie uważam, inne marki za g.. Bardziej mam na myśli, to że robimy to co inni, bo bezpieczniej się nie wyróżniać i nie ryzykować - "Jedzmy gówno, miliardy much się nie mylą"
Ja mam czasem wrażenie, że może kolegę Teddego to w jakimś sensie kręci, a jeżeli nie to przynajmniej sprawia mu radość![]()