Strona 194 z 262 PierwszyPierwszy ... 94144184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204244 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,931 do 1,940 z 2613

Temat: Alfa Romeo Tonale

  1. #1931
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2021
    Auto
    Była 159-ka jest Formentor VZ
    Postów
    1,220

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Przy niskiej sprzedaży nie zarobi tyle i ile trzeba ale pełne statystyki można sprawdzać jak będzie pełna paleta silnikowa. Oni liczą że większość sprzedaży zrobi najmocniejsza wersja (dość odważnie ale takie były komunikaty). Zakładasz że zarządzający Alfą nie potrafią liczyć i przez to nie wypuścicieli Giulietty. Ja uważam, że właśnie potrafią a że nie mieli środków na dwa projekty równoległe to wybrali ten na którym więcej zarobią.
    W normalnym koncernie w ramach jednego projektu wypuszcza się auto segmentu C w hatchbaku, sedanie/liftbacku, kombi, coupe i może nawet kabriolet. Do tego wersja nadmuchana czyli SUV/crossover. 3-4 wersje silnikowe. Wnętrza są praktycznie identyczne, infotainment tak samo. Koszty są może 50% większe, a mając pełną gamę robi się bez problemów 100tys. sprzedaży rocznie. Koszty jednostkowe projektu są x razy niższe, więc cena jednostkowa auta może być niższa i wszystko się zgadza. Ale po co? lepiej sprzedać 10tys w chorej cenie i robić z tego udawany sukces.
    Przy okazji poklikałem Slevio Veloce i "full opcja" wyszła niecałe 350tys....
    Ostatnio edytowane przez Machaju ; 27-12-2022 o 12:05

  2. #1932
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2021
    Auto
    Suzuki Vitara
    Postów
    44

    Domyślnie

    Tonale jest jednak nieco inaczej zrobionym Jeepem Compassem, a płytę podłogową dzieli choćby z Fiatem Tipo więc jakieś tam synergie są. FCA po prostu przez kilka dobrych lat nie miało środków na wypuszczanie nowych modeli, stąd gamy modelowe nie tylko Alfy, ale i Fiata czy nawet Dodge'a wyglądają dość żałośnie, a Lancia niemal zupełnie zniknęła.

    Tonale jest jakie jest, ale lepiej, że jest, niżby miało go w ogóle nie być. Gorzej, że B-SUV Alfy już prawie na pewno będzie z silnikami 1.2 PureTech...
    Ostatnio edytowane przez Paolino ; 27-12-2022 o 17:23

  3. #1933
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,793

    Domyślnie

    Dokładnie, niezaprzeczalnym plusem Tonale jest fakt, że oparto go jeszcze na włoskich rozwiązaniach technicznych. Jeśli mniejszy model będzie z Puretechem to jedynie zakup wersji elektrycznej byłby do przełknięcia.

  4. #1934
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2020
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    1,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Przy niskiej sprzedaży nie zarobi tyle i ile trzeba ale pełne statystyki można sprawdzać jak będzie pełna paleta silnikowa. Oni liczą że większość sprzedaży zrobi najmocniejsza wersja (dość odważnie ale takie były komunikaty). Zakładasz że zarządzający Alfą nie potrafią liczyć i przez to nie wypuścicieli Giulietty. Ja uważam, że właśnie potrafią a że nie mieli środków na dwa projekty równoległe to wybrali ten na którym więcej zarobią.
    Tak, zakładam, że nie potrafią liczyć.
    Nie potrafią już od dawna.
    Dlatego firma co jakiś czas szoruje po dnie, ogłasza wdrażanie jakichś rewolucyjnych programów, z których potem wychodzą knoty. Taka prawda, takie fakty i zadna dyskusja tego nie zamaże.
    Natomiast NIE ROZUMIEM, dlaczego tak było i dlaczego tak nadal jest.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Machaju Zobacz post
    W normalnym koncernie w ramach jednego projektu wypuszcza się auto segmentu C w hatchbaku, sedanie/liftbacku, kombi, coupe i może nawet kabriolet. Do tego wersja nadmuchana czyli SUV/crossover. 3-4 wersje silnikowe. Wnętrza są praktycznie identyczne, infotainment tak samo. Koszty są może 50% większe, a mając pełną gamę robi się bez problemów 100tys. sprzedaży rocznie. Koszty jednostkowe projektu są x razy niższe, więc cena jednostkowa auta może być niższa i wszystko się zgadza. Ale po co? lepiej sprzedać 10tys w chorej cenie i robić z tego udawany sukces.
    Przy okazji poklikałem Slevio Veloce i "full opcja" wyszła niecałe 350tys....
    Tutaj się z Tobą zgadzam w stu procentach, Machaju.

  5. #1935
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2020
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    1,030

    Domyślnie

    Nowe dane o sprzedaży w Europie: 1948 w październiku i 1229 w listopadzie.
    Czyli przez 7 miesięcy od rozpoczęcia sprzedaży zeszło ok. 8 tysięcy sztuk.
    Czyli dobrze liczyłem, roczna celuje mniej więcej w około 13 do 14 tysięcy.

    Będące na rynku od 6 lat Stelvio sprzedane zostało 1114 w październiku i 2022 w listopadzie. Roczna wyjdzie prawdopodobnie taka sama, jak w 2021, czyli około 16 tysięcy sztuk.

    To wszystko mówi o Tonale. Nieco większy model, po 6 latach od wejścia na rynek, sprzedaje więcej aut niż nowość.

  6. #1936
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Ludvigus
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Trzebownisko, Rzeszów, PL
    Auto
    Giulia 2.0TB, 147 1.6 TS
    Postów
    761

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy Bear Zobacz post
    To wszystko mówi o Tonale. Nieco większy model, po 6 latach od wejścia na rynek, sprzedaje więcej aut niż nowość.
    W ogóle nie bierzesz pod uwagę sytuacji na rynku i w gospodarkach w UE?
    Poczekaj z osądem aż: UA zacznie wygrywać wojnę (ze sprzętem połowy państw UE + US&A to kwestia czasu), inflacja opadnie do 1 cyfrowej i spadną wskaźniki referencyjne wibor/euribor/libor - czyli 3/4 kwartał roku 2023.

    Tonale w wersji podstawowej z baterią od laptoka powinno się zacząć sprzedawać

    L.

  7. #1937
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2020
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    1,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał Ludvigus Zobacz post
    W ogóle nie bierzesz pod uwagę sytuacji na rynku i w gospodarkach w UE?
    Poczekaj z osądem aż: UA zacznie wygrywać wojnę (ze sprzętem połowy państw UE + US&A to kwestia czasu), inflacja opadnie do 1 cyfrowej i spadną wskaźniki referencyjne wibor/euribor/libor - czyli 3/4 kwartał roku 2023.
    Oczywiście, ze inflacja opadnie, przecież Prezes Glapiński obiecał to Ludvigusom i innym wyborcom Dobrej Zmiany. W Niemczech już opadła, do 8 procent,u nas idzie na 20 procent ale to nieważne.
    Chyba, że prezes Obajtek znów zrobi skok na nasze portfele i cena paliwa nie pozwoli inflacji opaść. I od tego zależy sprzedaż Tonale)))
    Podstawowe pytanie jednak brzmi: czemu Stelvio, weteran rynkowy, sprzedaje się lepiej, niż Tonale, cudowny i rewolucyjny nowicjusz? Stelvio inflacja nie dotyczy.

  8. #1938
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Auto
    signiore Giuseppe Busso
    Postów
    743

    Domyślnie

    Alfa Romeo odnotowała wyjątkowy rok 2022 zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym, ze wzrostem wszystkich głównych wskaźników. Ostatni kwartał roku zakończył się udziałem w rynku na poziomie 1,4% , najlepszym od trzech lat, dzięki czemu Alfa Romeo jest marką premium, która rośnie rok do roku z ponad 3000 rejestracji (+27%) niż w 2021 r.

    Jeszcze bardziej znaczące wyniki znajdują się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku iw sektorze, który odnotował ogólny spadek. Wzmocniona tymi celami, historyczna marka Arese jest gotowa stawić czoła 2023 roku z całą gamą Tonale wraz z nową Giulią i Stelvio . Po swojej stronie również bardzo wysokie standardy jakości, zarówno produktu, jak i doświadczenia zakupowego premium, w tym obsługi posprzedażowej.

    Zmiana stylizacji Alfy Romeo Giulia i Stelvio
    Nowa Alfa Romeo Giulia
    Alfa Romeo: ponad 3000 rejestracji więcej w 2022 niż w 2021
    Raffaele Russo , Country Manager Alfa Romeo Italy, powiedział, że doskonałe wyniki handlowe w 2022 roku umacniają ścieżkę metamorfozy Alfy Romeo. Ścieżka, którą obrała Tonale, jej pierwszy zelektryfikowany C-SUV, ale także znaczny wzrost wolumenu.

    Wszystko to połączone jest z wysokim poziomem satysfakcji klientów i rosnącą rentownością. To efekt świetnej pracy zespołowej na każdym szczeblu, od której firma wyrusza na jeszcze bardziej ambitny i satysfakcjonujący rok 2023.

    Absolutny bohater roku 2022, Alfa Romeo Tonale , zamyka rekordowy rok z rekordowym portfelem zamówień, który pozwala mediolańskiej marce zaplanować rok 2023 z najwyższymi ambicjami w segmencie, również dzięki gamie uzupełnionej o wprowadzenie 280- konnego Q4 Plug -W hybrydzie .

    Komercyjny sukces Tonale dotyczy również sektora biznesowego dzięki wprowadzeniu, obok popularnych wersji hybrydowych o mocy 130 i 160 KM, 130-konnego silnika wysokoprężnego o pojemności 1,6 litra w połączeniu z nową 6-biegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów, która zwiększa jego właściwości dynamiczne i radość z jazdy, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa. Gama, która jest teraz kompletna i zdolna odpowiedzieć na każdą potrzebę menedżerów flot, oferując jednocześnie niepowtarzalny urok historycznej marki.

    Nagroda publiczności jest kolejną i znaczącą nagrodą, która uzupełnia liczne nagrody przyznawane nowemu modelowi przez międzynarodową prasę, które dotyczą wzornictwa, wydajności, a także typowych emocji producenta w równowadze z potrzebami biznesowymi.

    Zmiana stylizacji Alfy Romeo Giulia i Stelvio
    Nowa Alfa Romeo Stelvio
    Nowy C-SUV zdobył we Włoszech dwie ważne Auto Europa 2023 (przyznawaną przez członków UIGA – Włoskiego Związku Dziennikarzy Motoryzacyjnych – w asyście jury złożonego z liderów opinii i popularnego jury entuzjastów oraz tytuł Auto Più Bella del Web – promowany przez Infomotori.com – co zdarza się Spiderowi (2007), Giulii (2016) i Stelvio (2017).

    Nowa hybryda plug-in Q4 uzupełnia gamę nowej Alfy Romeo Tonale , modelu, z którym historyczna marka Stellantis weszła w świat elektryfikacji, zachowując nienaruszone swoje DNA, będące wyrazem szlachetnego włoskiego sportu od 1910 roku.

    Nowa wersja, która pojawi się we włoskich salonach w styczniu, reprezentuje szczyt gamy i otwiera nowy rozdział w metamorfozie Alfy Romeo , łącząc wydajność i sportowy charakter na najwyższym poziomie: ponad 80 km w cyklu miejskim, całkowity zasięg 600 km i emisje zredukowane do 26 g/km.

    Nawet właściwości drogowe są najlepsze w swojej klasie, a technologia pokładowa i łączność sprawiają, że jest to najbardziej zaawansowana technologicznie Alfa Romeo w historii. Jakość i dbałość o szczegóły połączono z dynamiczną charakterystyką, aby na nowo odkryć sportowy styl XXI wieku.

    Nowa Alfa Romeo Tonale Plug-In Hybrid Q4 jest zatem kamieniem milowym w podróży Alfy Romeo od zera do zera, która doprowadzi ją do zerowej emisji w 2027 r., kiedy cała gama będzie w 100% zelektryfikowana. Nie tylko to, koncentrując tę ​​ewolucję w ciągu zaledwie pięciu lat, Alfa Romeo jest pozycjonowana w sektorze motoryzacyjnym jako marka najszybciej osiągająca neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla.

  9. #1939
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,304

    Domyślnie

    Ale bełkot.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  10. #1940
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2020
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    1,030

    Domyślnie

    Może by kolega Carramba podał źródło, skąd cytuje ten tekst?
    Cytując jakiekolwiek teksty należy podawać ich źródło.

    Pomijam już fakt, że tego ociekającego lukrem bełkotu czytać się nie da. Jak propaganda PIS to brzmi albo odezwy Łukaszenki)) Musi być naprawdę z nimi źle, skor produkują takie knoty dziennikarskie.

Podobne wątki

  1. [Zapowiedź] 30-lecie Alfa Romeo 164 w Museo Storico Alfa Romeo w Arese, 24.06.2017
    Utworzone przez AlfaWhiz w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-06-2017, 14:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory