Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Regulacja zaworów w 2,5 V6

  1. #11
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał mmmrowa88 Zobacz post
    Szczelinomierz już sobie fajny kupiłem ,jeszcze tylko mikrometr.
    jak będę miał pytania to na pewno napisze. ;-)))
    Mikrometr tu raczej jest zbędny, płytki są w setkach sam szczelinomierz i dobra suwmiarka starczy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar mmmrowa88
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Głubczyce
    Auto
    Alfa Romeo Alfetta GTV6
    Postów
    53

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Mikrometr tu raczej jest zbędny, płytki są w setkach sam szczelinomierz i dobra suwmiarka starczy
    Dzięki. Jedno i drugie posiadam;-) Tak więc myślę że nie będzie zle.
    Pozdrawiam. ;-)

  3. #13
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał mmmrowa88 Zobacz post
    Dzięki. Jedno i drugie posiadam;-) Tak więc myślę że nie będzie zle.
    Pozdrawiam. ;-)
    No napewno mikrometrem łatwiej mierzyć pastylkę bo przy suwmiarce trzeba odejmować wymiary, z jednej pastylki trzeba zdjąć dwa wymiary

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    bimsky, na prawdę ktoś wpadł na pomysł szlifowania trzonków? To dopiero trzeba być rzeźnikiem...
    Tak jak chłopaki piszą zanotuj wszystko skrupulatnie to zminimalizujesz ilość szlifów, jak regulowałem swoją 8-kę to wystarczyło przeszlifować 3 pastylki, pozostałe 5 pozamieniałem miejscami i wszystkie luzy były jak trzeba.

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar mmmrowa88
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Głubczyce
    Auto
    Alfa Romeo Alfetta GTV6
    Postów
    53

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasztelan Zobacz post
    bimsky, na prawdę ktoś wpadł na pomysł szlifowania trzonków? To dopiero trzeba być rzeźnikiem...
    Tak jak chłopaki piszą zanotuj wszystko skrupulatnie to zminimalizujesz ilość szlifów, jak regulowałem swoją 8-kę to wystarczyło przeszlifować 3 pastylki, pozostałe 5 pozamieniałem miejscami i wszystkie luzy były jak trzeba.
    Ok. Dzięki

Podobne wątki

  1. Regulacja zaworów?
    Utworzone przez Reniek44 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-02-2014, 08:54
  2. Regulacja zaworów
    Utworzone przez Szef w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-11-2013, 23:43
  3. Regulacja zaworów 2.4 JTD
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-10-2011, 14:51
  4. Regulacja zaworów w 2,4 JTD 20V
    Utworzone przez fornello w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-02-2011, 16:50
  5. regulacja zaworów AR 155 2.0 TS 8V
    Utworzone przez tuningeko w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-06-2007, 12:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory