Pokaż wyniki od 21 do 30 z 39
-
30-05-2006, 14:54 #21
- Dołączył
- 04 2006
- Mieszka w
- ES
- Auto
- 33 SW
- Postów
- 1,385
Napisał Stefan116
› Więcej...: Zmiana planów przeróbki mojej alfy !!!
-
-
07-06-2006, 20:04 #22
- Dołączył
- 02 2006
- Mieszka w
- Poznań
- Auto
- złom
- Postów
- 710
-
09-06-2006, 19:35 #23WołekGość
Powoli do przodu. Ta pieprzona pogoda wszystko psuje
. Myślę, że za 2 tygodnie będzie pomalowana i będę ją powoli składał. Szpery nie będę regenerował i zostawiam seryjne nastawy. Muszę jedynie przejżeć synchronizatory.
A niby dlaczego miało by dmuchnąć uszczelkę?? Ten silnik ma stopień sprężania 1:9 więc w czym problem?? 0.2 mm to w ogóle szkoda ruszać. Uszczelka da radę. Zresztą już w jednej była tak spalnowana i wszystko chodziło jak w zegarku. Nie bedę się spierał. Jeśli ktoś uważa, że przesada to jego sprawa, ale nie jego silnik. Ja zawsze jak coś robię przy samochodzie to czytam i próbuję, a nie słucham takich rad, które dają mi ludzie, którzy sami nigdy tego nie robili ale słyszeli, że się nie da.
-
11-06-2006, 14:43 #24
- Dołączył
- 02 2006
- Mieszka w
- Poznań
- Auto
- złom
- Postów
- 710
-
11-06-2006, 21:34 #25rwwwGość
Przedewszystki robie glowice caly czas i nie pisze glupot. Jak zrobiles tak masz zobaczymy jak to bedzie chodzic.
Jak odpalisz daj znac, jezeli masz racje i wszystko bedzie ok to gratuluje i potraktuje to jako lekcje. Bogiem nie jestem wszystkiego nie wiem. Takiego silnika jeszcze nie robilem.
-
12-06-2006, 22:26 #26bassmanGość
Jak w swoim maluchu na kjsy planowalem glowice to udalo mi sie maksymalnie zejsc do 2,55 w minusie, dalej pojawialo sie takie zjawisko jak spalanie stukowe, nie wspominam o obowiazku zrobienia walu, panewek i korbowodow przed takim drastycznym scinaniem glowicy.
Wiec jesli zamierzasz sciac glowice o 2mm to musisz sie liczyc z wieksza cieplota wytwarzana przy pracy silnika - im wieksza cieplota i stopien sprezania tym wieksze ryzyko wystapienia spalania stukowego, wiec albo masz juz jakis pomysl na lepsze schladzanie cieczy chlodzacej, albo nie doczytales do konca.
Pozdrawiam i zycze udanych modyfikacji, pisz czesciej co robisz bo ciekawi mnie jak to robisz i jaki bedzie tego efekt.
-
13-06-2006, 09:25 #27
- Dołączył
- 02 2006
- Mieszka w
- Poznań
- Auto
- złom
- Postów
- 710
-
13-06-2006, 14:59 #28
- Dołączył
- 04 2006
- Mieszka w
- ES
- Auto
- 33 SW
- Postów
- 1,385
-
13-06-2006, 22:36 #29WołekGość
To planowanie tyczy się silnika 1.8 DOHC a nie V6 PietereQ
. A jeśli chodzi o spalanie stukowe to wystarczy dostosować mieszankę do stopnia sprężania. Na gaznikach dellorto nie powinno być problemu. Jeśli chodzi o malucha to właśnie po to przerabia się gaznik i zakłada większe dysze, żeby był lepiej zalany paliwkiem. Znajomy miał głowiczkę w kaszlaku walniętą 4.5 mm, ale wysza paliwa była założona 140, powietrza 190 i rozdarte kanały wydechowe i dolotowe.
-
16-06-2006, 20:56 #30
- Dołączył
- 02 2006
- Mieszka w
- Poznań
- Auto
- złom
- Postów
- 710
Napisał JacekK
Jak dojdziesz do konkretów, specjalistów w pęczki wiązać będziesz. - Mistrz Wu, dynastia Cham 666 r.
Podobne wątki
-
[146] Wycena mojej Alfy
Utworzone przez Zwol4 w dziale 145/146/155Odpowiedzi: 9Ostatni post / autor: 05-02-2016, 17:31 -
[159] Opony 235/50/R18 do mojej alfy?
Utworzone przez waldi8321 w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 17Ostatni post / autor: 31-12-2012, 19:06 -
Alu dla mojej alfy 159
Utworzone przez Stawar w dziale TuningOdpowiedzi: 9Ostatni post / autor: 06-01-2012, 18:06 -
kola do mojej alfy
Utworzone przez maciekk w dziale 156Odpowiedzi: 5Ostatni post / autor: 29-04-2009, 20:23