Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23
-
16-03-2007, 17:59 #11
- Dołączył
- 05 2006
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- 155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
- Postów
- 11,231
Więc nie tak odrazu nara :mrgreen:
› Więcej...: Drążkom skrętnym mówimy NARA !!!
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
-
-
10-08-2010, 23:43 #12
- Dołączył
- 02 2006
- Mieszka w
- Poznań
- Auto
- złom
- Postów
- 710
No i w GTV6 udało się w końcu powiedzieć "nara". Jest jeszcze parę rzeczy do dopracowania, ale tak more or less się prezentuje:
Uploaded with ImageShack.usJak dojdziesz do konkretów, specjalistów w pęczki wiązać będziesz. - Mistrz Wu, dynastia Cham 666 r.
-
12-08-2010, 20:01 #13MarcinPGość
Jakie są konkretnie korzyści pozbycia się drążka Panharda, skoro jego zadaniem jest usztywnianie obciążonej części resorowanej? Co w takim układzie kontruje siły poprzeczne? Rozumiem że ten cały coil-over jest panaceum na coś i poprawia jakąś charakterystykę, ale jak to działa, tym bardziej z jedynym mocowaniem stosu w punkcie, jak rozumiem?
---------- Post dodany o godzinie 21:01 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 20:12 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=hxcUQ...eature=related
Aha
Muszę się do Ciebie Piotr kopnąć, i zobaczyć jak to wygląda w realu :-)Ostatnio edytowane przez MarcinP ; 12-08-2010 o 20:08
-
13-08-2010, 16:03 #14
- Dołączył
- 02 2006
- Mieszka w
- Poznań
- Auto
- złom
- Postów
- 710
Łolaboga jaki drążek Panharda? W transaxle alfy? I to z przodu?
Nie ma u mnie drązka skrętnego, który jest niczym innym jak elementem sprężynującym. Tutaj jest spręzynuje spręzyna osadzona na amortyzatorze (stąd nazwa coil-over). Przewagą takiego rozwiązania jest mniejsza waga i o wiele wygodniejsza i precyzyjniejsza regulacja wysokości zawieszenia. Nie mówiąc o łatwości dobierania twardości sprężyn. Nie bez powodu takie zawiszenia potem stosowano w 75 Imsa i ES30.
Jak dojdziesz do konkretów, specjalistów w pęczki wiązać będziesz. - Mistrz Wu, dynastia Cham 666 r.
-
15-08-2010, 19:54 #15MarcinPGość
Łojezuuu
a kto mówi o przodzie, ale faktycznie chodziło mi o drążki skrętne a nie stabilizatory o w/w nazwie...
http://www.zapasowe.fora.pl/historia...-gtv6,432.html
Element o nazwie Panharda występuje, no chyba że jesteś dalej (a jesteś), możliwe że w niektórych opisach posługują się jakąś sztampową nomenklaturą.
W każdym bądź razie świetne to rozwiązanie z Coil`em, doczytałem że lepiej tłumi, nie wychyla nadwozia itd, najgorsze że "świetnie" też kosztuje.
-
16-08-2010, 12:15 #1633 1.7IE 8v Mirto Verde; 75 1.8 ie Rosso Alfa; 159 SW JTDm Q4 Nero Carbonio Met. & Poltrona Frau inside
Ypsilon 0.9 TA BiColore Platinum
było: 147 Selespeed, 146 1.6 TS
-
16-08-2010, 18:49 #17
Można obniżyc/podwyższyc zawieszenie przestawiając drążek skrętny na zębach w wahaczu/poprzecznicy. Żeby byly sztywniejsze to chyba tylko wymiana zostaje.
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
-
16-08-2010, 21:17 #18
- Dołączył
- 01 2010
- Mieszka w
- Mokrsko (NL Den haag)
- Auto
- ALFA 75 3.0V6 QV - 75 2.5V6 Milano - 75 3.5V6 SAVALI - 155 Q4 - Dodge Ram SRT-10
- Postów
- 375
Podwyższenie i obniżenie na drążku tez raczej nie wchodzi w grę bo jesli przekrecisz o jeden ząbek zeby podnieść zawieszenie to robi sie min terenowka. A jesli przekręcisz w celu obnizenia auto bedzie ciągnąć się po asfalcie.
-
17-08-2010, 21:32 #19
- Dołączył
- 02 2006
- Mieszka w
- Poznań
- Auto
- złom
- Postów
- 710
Jak najbardziej można regulować zawieszenie na drążkach, ale z racji rozwiązania (wieloklin) ma się do dyspozycji jedynie ustalone wartości o które można podwyższać zawieszenie. Z tego co pamiętam przestawienie o jeden ząbek CHYBA to 2,5cm.
Jak dojdziesz do konkretów, specjalistów w pęczki wiązać będziesz. - Mistrz Wu, dynastia Cham 666 r.
-
17-08-2010, 23:26 #20
- Dołączył
- 12 2008
- Mieszka w
- Wrocław
- Postów
- 57
Podobne wątki
-
Palantom drogowym mówimy "NIE"
Utworzone przez piotrpo w dziale Hyde ParkOdpowiedzi: 13Ostatni post / autor: 12-10-2012, 13:58 -
Google PlusOne - Facebookowi mówimy bye bye
Utworzone przez Tuti w dziale Hyde ParkOdpowiedzi: 46Ostatni post / autor: 12-07-2011, 08:29 -
Żarówkom 100W mówimy (niestety) good bye
Utworzone przez as w dziale Hyde ParkOdpowiedzi: 22Ostatni post / autor: 20-10-2009, 21:14