Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Temat: Wtiam !!

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Sensii
    Dołączył
    05 2019
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    AR 156 1.8 TS
    Postów
    25

    Domyślnie Wtiam !!

    Cześć nazywam się Przemek, jestem z Oświęcimia... Interesuje się motoryzacją, uwielbiam muzykę a wolny czas spędzam na poszerzaniu swojej wiedzy na temat motoryzacji. Z wykształcenia jestem Technik mechanik pojazdów samochodowych i mam 22 lata Swój pierwszy samochód, który kupiłem był to hehe Fiat Uno 1.0 FIRE, w dodatku po kryjomu przed rodzicami za pieniądze Śp. Dziadka. Włozylem w niego dużo serca i pieniędzy i służył mi bardzo dobrze dużo przy nim się nauczyłem tego tez ze samemu też się da coś zrobić a nie od razu telefon do mechanika. Niestety po jakimś czasie przydzedł czas ubezpieczenia a co za tym idzie rozwodu z moim maleństwem co poskutkowało auto-złomem ponieważ nikt nie był nim zainteresowany a koszt ubezpieczenia mnie przeraził, mimo tego ze był zrobiony na lata. Zaczęły się poszukiwania i trafiło na Alfe Romeo 156 1.8TS 98r od znajomego blacharza i wiecie co ? Zawsze na ulicy widziałem samochody tej marki, ale majać Uno nie myślałem o czymś takim dopiero po zakupie tak mnie ona pociągła ze po rozwodzie z moim maleństwem poznałem taka miłość której mi jeszcze nikt nie dał. Jest to samochód z dusza nie wiem jak to opisać ale jest to chyba jakiś stan fanatyczny tak jak kibce chodzący na mecze myslą o wyjazdach, tak ja co dzień wstając rano myslę o niej. Moja ukochana miewa problemy, a ja bardzo staram się jej pomóc i dlatego cale dnie spedząm na forum w poszukiwaniu informacji na ten temat. Przy Maleństwie należałem do UnoKlubPolska i tak właśnie trafiłem na was Alfaholikow z którymi mogę dzielić się swoją pasją i małym bo małym doświadczeniem przy czym można się dużo nauczyć. Pozdrawiam Sensii )
    Ostatnio edytowane przez Sensii ; 18-05-2019 o 19:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów