Jeszcze nie ożeniłem wstępnie wygląda że półosie z 2,4jtd będą pasować - spytaj za tydzień.
Wiązki również jeszcze nie ożeniłem - napewno zostaję kabinowa, silnikowa w części zostaje, rozpruję ja przy wtyczce od ECU i tam będę do zczepiał jak będzie dokładnie - spytaj za dwa tygodnie![]()
Do wiązki dopięty będzie również EcuMaster Det3 mi.n po to żeby ożywić obrotomierz który to wcześniej wskazywał obroty 4 cylindrowca chyba że do tego czasu wpadnę na pomysł jak to rozwiązać inaczej j.w spytaj za jakiś czas.
Generalnie najłatwiejsze za mną - remont silnikateraz ta część kreatywna
napewno opiszę wszystko dokładnie tak jak robiłem to do tej pory ale to za jakiś moment.
Jest jeden plus w tym wszystkim wygląda że początkowo nie będe musiał mocno ingerować w wydech bo powinien bez większego problemu podpasować(drobne spawanko co najwyżej) - jedna rzecz mniej do roboty, z czasem i tak wyleci na rzecz czegoś o rozsądniejszych przekroju ale w tym momencie cieszy że będzie mniej roboty![]()