Strona 13 z 20 PierwszyPierwszy ... 34567891011121314151617181920 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 199

Temat: [156] Projekt 20VT

  1. #121
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    Takie amatorskie pytania:
    Jak ożeniłeś przeniesienie napędu?? Bo rozumiem, że skrzynia z FC a zwrotnice z AR, tak?
    Skoro to ma być daily car to jak ożeniłeś wiązkę (lub jak chcesz ożenić) FC z AR?? Chodzi mi o takie rzeczy jak chocby deska rozdzielcza, wszystkie kontrolki, prędkościomierz i obroty??
    Sorki za prostote jak coś
    Jeszcze nie ożeniłem wstępnie wygląda że półosie z 2,4jtd będą pasować - spytaj za tydzień.
    Wiązki również jeszcze nie ożeniłem - napewno zostaję kabinowa, silnikowa w części zostaje, rozpruję ja przy wtyczce od ECU i tam będę do zczepiał jak będzie dokładnie - spytaj za dwa tygodnie
    Do wiązki dopięty będzie również EcuMaster Det3 mi.n po to żeby ożywić obrotomierz który to wcześniej wskazywał obroty 4 cylindrowca chyba że do tego czasu wpadnę na pomysł jak to rozwiązać inaczej j.w spytaj za jakiś czas.
    Generalnie najłatwiejsze za mną - remont silnika teraz ta część kreatywna napewno opiszę wszystko dokładnie tak jak robiłem to do tej pory ale to za jakiś moment.
    Jest jeden plus w tym wszystkim wygląda że początkowo nie będe musiał mocno ingerować w wydech bo powinien bez większego problemu podpasować(drobne spawanko co najwyżej) - jedna rzecz mniej do roboty, z czasem i tak wyleci na rzecz czegoś o rozsądniejszych przekroju ale w tym momencie cieszy że będzie mniej roboty

  2. #122
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Człowiek w drodze na zlot pomorski a tu go wyręczają w robocie .



    Wracam i działamy dalej

  3. #123
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Planowałeś może kolektor wydechowy ?

  4. #124
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Jeśli brakowałoby Ci info w późniejszych etapach to gość o imienia Gent Grezda ma serwis Fiata w Kosowie (xD) i zrobił tam udany przeszczep 20vt do 147.. pisałem do niego kiedy wstępnie myślałem nad swapem 20vt..

    Z informacji które od niego dostałem na temat łap i półosi..
    By the way Mounts are from alfa 156 2.4 jtd or lancia lybra 2.4 jtd, alternator and power steering pump from alfa 156 2.4 shafts are - Gearbox side 156 2.4 and engine side lancia K 2.0 20vt gearbox side of it with 4 cm plate to fit in shaft bolts.

    Warto do gościa napisać jak coś ;D jest na FB i ma tam też sporo zdjęć z tej przekładki..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  5. #125
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał mlody2788 Zobacz post
    Planowałeś może kolektor wydechowy ?
    Narazie seria - jak mi sie zachcę kiedyś w tym aucie poważnych koni to wtedy wpadnie napewno kolektor wraz z większą turbiną.
    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    Jeśli brakowałoby Ci info w późniejszych etapach to gość o imienia Gent Grezda ma serwis Fiata w Kosowie (xD) i zrobił tam udany przeszczep 20vt do 147.. pisałem do niego kiedy wstępnie myślałem nad swapem 20vt..

    Z informacji które od niego dostałem na temat łap i półosi..
    By the way Mounts are from alfa 156 2.4 jtd or lancia lybra 2.4 jtd, alternator and power steering pump from alfa 156 2.4 shafts are - Gearbox side 156 2.4 and engine side lancia K 2.0 20vt gearbox side of it with 4 cm plate to fit in shaft bolts.

    Warto do gościa napisać jak coś ;D jest na FB i ma tam też sporo zdjęć z tej przekładki..
    Czytałem o nim mam na uwadze jego projekt. Narazie spinam wszystko pod maską półosie narazie nie pilne. Dziś cała woda została spięta oraz wpadł IC narazie takie pierwsze przymiarki w zasadzie , pierwsze docinki. Robie to 1 raz w życiu i dopiero poznaję od tej strony 156 ale ciasno sie powoli robi.


    Póki co wygląda na to że jedynym w miare luźnym miejscem na filtr stożkowy jest lewe nadkole . Jak będę skręcał na gotowo to zastanowię się czy go gdzieś nie przemieścić niestety ta fujtita to kawał filtra cieżko znaleść mu dobre miejsce.

  6. #126
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    A może jakiś inny? Filtrów jest dużo, ważne tylko, żeby nie kupić tandety... HKS grzybki są w miarę małe, z wymiennym kupnym wkładem(chyba 80zł kosztuje) podobno coś powoli zaczynają filtrować, a można kupić chinola za 100zł(chociaż zadzwoniłbym do driftshop.pl po przerobiony) i zawsze łatwiej taki wpasować... Chyba że przepływka nie toleruje stożków, to już gorzej to niestety wygląda.

  7. #127
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    A może jakiś inny? Filtrów jest dużo, ważne tylko, żeby nie kupić tandety... HKS grzybki są w miarę małe, z wymiennym kupnym wkładem(chyba 80zł kosztuje) podobno coś powoli zaczynają filtrować, a można kupić chinola za 100zł(chociaż zadzwoniłbym do driftshop.pl po przerobiony) i zawsze łatwiej taki wpasować... Chyba że przepływka nie toleruje stożków, to już gorzej to niestety wygląda.
    Aż taki to problem nie jest żebym teraz go sprzedawał i kupował innego . Fujita wzięta z ciekawości bo ma dobre opinie i nei trzeba jej niczym nasączać więc w teorii bezpieczna dla przepływki jak będzieczas pokaże.

  8. #128
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Narazie seria - jak mi sie zachcę kiedyś w tym aucie poważnych koni to wtedy wpadnie napewno kolektor wraz z większą turbiną.
    Źle napisałem chodziło mi to to czy szlifowałeś kolektor. Jak wsadzaliśmy ten silnik do Punto II, największym problemem okazał się kolektor który notorycznie pękał na ostatnim garnku. Pomogło dopiero zebranie coś koło 2mm i zrobienie mocnej podpory pod turbo.

  9. #129
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał mlody2788 Zobacz post
    Źle napisałem chodziło mi to to czy szlifowałeś kolektor. Jak wsadzaliśmy ten silnik do Punto II, największym problemem okazał się kolektor który notorycznie pękał na ostatnim garnku. Pomogło dopiero zebranie coś koło 2mm i zrobienie mocnej podpory pod turbo.
    Nie był pękniety więć nic z nim nie zrobiłem troche kamieniem szlifierskim podrównałem miejsce montażu turbiny tyle, wiem że mają tendencje do pękania te przed zmianowe bez przeciec u mnie mimo 98r anglik założył już ten przecięty na 5 garku. Narazie tyle przy każdym projekcie są jakie Fuck Up'y także ja się nie zrażam będziemy naprawiać

  10. #130
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Ajajaj Już nie mogę się doczekać efektu końcowego

Podobne wątki

  1. swap na 2.0 20vt
    Utworzone przez Nielat w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 19-06-2012, 23:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory