jak sama nazwa mówi " TŁUMIKI PRZELOTOWE W OBUDOWIE KATALIZATORA "
są to nic innego jak rurki wspawane w kształt orginalnego katalizatora, po to aby na kontroli nikt ci nie zarzucił ze masz kombinowany wydech i na tej podstawie zbadał emisję spalin ( mniejsze prawdopodobienstwo przypału )
kiedys jak byłem młody i głupi to w fiacie punto ojca

zrobiłem wydech przelotowy, wywaliłem kata, Tzn. kazałem go wyciąc, wydłubać porcelanowy środek, wyciołem środkowy tłumik, załozyłem inny taki sam tylko ze pusty, normalna rurka w srodku, i końcowy wydech sportowy cichy. FAKT, silniczek 1.2 75km dostał powera, ale tylko w wysokim zakresie, dyrastycznie skoczyło spalanie i pogorszenie konfortu jazdy w miescie, fajnie jest przyśfirować tak 10 minut ale nie więcej, nie polecam takich zmian , nie są ani opłacalne ani nie dadzą efektów = mogą je aby osłabić. Jedynym wyjsciem jest profesjonalny układ wydechowy.