Strona 38 z 47 PierwszyPierwszy ... 2829303132333435363738394041424344454647 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 371 do 380 z 465
  1. #371
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał imtm Zobacz post
    Panowie, szukam rury ze zdjęcia poniżej. Nie da się tego kupić w serwisie. Rura jest w silnikach 2.0-2.4 20V w Lancii Kappa. Może macie jakieś źródło?
    Załącznik 238140
    Ja wiem że Ty to mechaniczny onanista jesteś ale weź nie rób jaj i zrób to sobie w inoxie


    › Więcej...: 147 1.6 TS Turbo---> 2.0 TS Turbo
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #372
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    301

    Domyślnie

    Grzesiek, nie chce mi się Najchętniej kupiłbym nowe ale Eper mówi że produkt wycofany z obrotu.
    PS Co do mechanicznego onanisty to masz 100% racji

  3. #373
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    301

    Domyślnie

    Panowie, wyjąłem silnik 1.6. Jeśli kogoś znacie kto potrzebuje silnika 1.6 albo przynajmniej jakichś części z niego, to byłbym wdzięczny o kontakt. Rozrusznik i alternator już zarezerwowany. Silnika najchętniej pozbyłbym się w całości. Jeśli nie będzie chętnego do końca tygodnia, rozbieram go na części.

  4. #374
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    301

    Domyślnie

    Organ przygotowany do transplantacji
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0634.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	99.0 KB
ID:	238704Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0633.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	115.7 KB
ID:	238705
    Poza tym rozebrałem 1.6. Poniżej zdjęcia tłoka i panewki korbowodu. Pomimo tego że samochód dostawał nieźle w palnik, nie ma szczególnych powodów do niepokoju. Wał jak nowy, zero zużycia, przytarć itp. Mogłem latać na większym boost-ie.....
    Także jak ktoś myśli o turbo do TS-a to polecam. Te silniki nie są takie złe
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0632.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	53.2 KB
ID:	238706Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0631.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	61.3 KB
ID:	238707

  5. #375
    Użytkownik Pasjonat Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 CF3 Sportronic | ...
    Postów
    3,264

    Domyślnie

    Cytat Napisał imtm Zobacz post
    Wał jak nowy, zero zużycia, przytarć itp. Mogłem latać na większym boost-ie.....
    Także jak ktoś myśli o turbo do TS-a to polecam. Te silniki nie są takie złe
    Dobra informacja
    Fajnie, że sprawdziłeś!
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    https://www.flickr.com/photos/131042348@N03/albums

    SPRZEDAM SUB+WZMACNIACZ https://www.olx.pl/oferta/sub-car-au...5-IDCjePw.html


  6. #376
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Bardzo dobrze dostatecznie ale jeszcze trzeba popracować nad układem smarowania. Poniżej panewki z silnik przebudowanego na ~3x wyższą moc niż seryjnie mającego podobną opinię co TS w kwestii panewek

    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #377
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    301

    Domyślnie

    Grzegorz, 1.6TS ma małe czopy (48 mm) to i naciski są inne. Do 2.0TSa wrzuciłem panewki z Diesla. Zobaczymy za rok jak wyglądają.
    A te co pokazałeś to sputter?
    PS Motorownia włożona. Teraz pora na wyrzeźbienie układu chłodzenia i wydechu.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0638.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	127.8 KB
ID:	238750
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0639.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	114.8 KB
ID:	238751
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0635.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	127.8 KB
ID:	238752
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0637.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	126.9 KB
ID:	238753
    Ostatnio edytowane przez imtm ; 10-12-2017 o 18:56

  8. #378
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Panewki które pokazałem są też z silnika z czopem korbowym 48mm, większa średnica to zło w silniku robiącym ponad 7000rpm - patrz prędkość obwodowa/liniowa panewka-czop. Panewki najzwyklejsze z serwisu Renault dla silnika F4R, sputtera tu nie ma.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #379
    Użytkownik Pasjonat Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    3,456

    Domyślnie

    @imtm - a po jakim przebiegu te panewki ? @GrzesiekK. - a co można coś z układem smarowania w TS zrobić poza pilnowaniem pompy co jakiś czas nowej ? bo imtm szukał po tych swoich katalogach, mechanik gdzie bywa Pucharówka też i innej pompy nie ma w sensie bardziej trwałej czy wydajnej niż seryjna raczej. Czy może jest ?

  10. #380
    Użytkownik Znawca Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    1,039

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Czy może jest ?
    sucha miska
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

Podobne wątki

  1. Bi-turbo :) Czyli problem z turbo w 2.4 JTD
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 20:02
  2. Turbo do 156
    Utworzone przez bastersebek w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-05-2012, 19:56
  3. Gaz w 2.0 V6 TURBO?
    Utworzone przez jarzit w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 17:06
  4. Swap z 2.0 V6 turbo na 2.5 V6 turbo
    Utworzone przez Fred w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-03-2011, 17:10

twin spark turbo

alfa 147 turbo regulacja

gt2052

Wyciek oleju alfa 166 2.0ts

turbo by twin spark

turbo do alfa 1.6 ts

Turbo kit twin spark

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory Hamulce