Strona 18 z 48 PierwszyPierwszy ... 8910111213141516171819202122232425262728 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 471

Temat: 147 1.6 TS Turbo---> 2.0 TS Turbo

  1. #171
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    Panowie, będę sprzedawał aktualny silnik i turbo kit. Znacie kogoś kto chciałby to kupić?

  2. #172
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2015
    Mieszka w
    Wroclaw
    Auto
    Giulia QV & Stelvio QV
    Postów
    154

    Domyślnie

    take 2.0 crank, 2.0 pistons, 1.8engine and make bore 83 from 82
    all fit



    can you explain, why you use plate?
    Ostatnio edytowane przez acab ; 13-12-2016 o 09:27

  3. #173
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    [MENTION=66608]acab[/MENTION], now I'm building 2.0 Turbo engine, so 1.6 is unwanted. Plate is for strengthen the cylinder block, especially main bearing caps. Maybe in the future I'll put bigger turbo, and cylinder block will be prepared for bigger mods. Cost of the plate is a small piece of total costs(Wossner pistons etc.). I bought Toolox44 steel to make plate. If you want I can make two plates, because I had to buy 1000mm long piece of steel. If you want to install plate according to my idea, you have to match upper surface of main caps(with some surplus eg.0.03mm-0.05mm) with lower deck of cylinder block. Be aware that main caps are different height. There two ways to make this modification. First is to measure protrusion of each one main cup, then mill them according to measured protrusion and height. I used digital dial gauge taken from 3rd stage bosch, so measurement Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	image020.jpg
Wyświetleń:	4
Rozmiar:	55.0 KB
ID:	217386 Second, mill upper surface with main caps installed into cylinder block. The second is of course better, but you have to mill surface where normally bolt is installed.
    Ostatnio edytowane przez imtm ; 15-12-2016 o 20:10

  4. #174
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    Płyta do wytaczania i honowania bloku zrobiona. Teraz tylko obróbka bloku i lecimy dalej.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	PŁYTA.jpg
Wyświetleń:	6
Rozmiar:	56.1 KB
ID:	218346

  5. #175
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    Płyta pasuje do bloku Pomiary były dostatecznie precyzyjne
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	blok 1.jpg
Wyświetleń:	8
Rozmiar:	80.1 KB
ID:	218494

  6. #176
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2015
    Mieszka w
    Wroclaw
    Auto
    Giulia QV & Stelvio QV
    Postów
    154

    Domyślnie

    wtf O_o

  7. #177
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Eeeee nie przegioles?????

    Wysłane z mojego XT1580 przy użyciu Tapatalka

  8. #178
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał imtm Zobacz post
    Płyta pasuje do bloku Pomiary były dostatecznie precyzyjne
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	blok 1.jpg
Wyświetleń:	8
Rozmiar:	80.1 KB
ID:	218494
    Gicior, każdy mój Renówkowy blok jest pod kuciznę obrabiany właśnie z płytą symulacyjną - dużo lepiej zachowuje się wymiar cylindra w górnej części po takiej obróbce. Like !!!
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #179
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Eeeee nie przegioles?????

    Wysłane z mojego XT1580 przy użyciu Tapatalka
    Kamil, to tylko 50mm grubości. Tak w sam raz. Ale jak patrzę na te wszystkie graty co mam do silnika to sam się czasem zastanawiam czy nie przeginam
    PS Zobaczysz płytę spinającą blok od dołu to dopiero wtedy stwierdzisz że przeginam.
    Ostatnio edytowane przez imtm ; 30-12-2016 o 14:53

  10. #180
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    z takim zapleczem to ja bym próbował zrobić najmocniejsze 2.0 w kraju...

Podobne wątki

  1. Bi-turbo :) Czyli problem z turbo w 2.4 JTD
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 20:02
  2. Turbo do 156
    Utworzone przez bastersebek w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-05-2012, 19:56
  3. Gaz w 2.0 V6 TURBO?
    Utworzone przez jarzit w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 17:06
  4. Swap z 2.0 V6 turbo na 2.5 V6 turbo
    Utworzone przez Fred w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-03-2011, 17:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory