Strona 23 z 48 PierwszyPierwszy ... 131415161718192021222324252627282930313233 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 471

Temat: 147 1.6 TS Turbo---> 2.0 TS Turbo

  1. #221
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    No można tak ogólnie powiedzieć ... łatwiej jest zbudować 400KM z turbotwinsparka niż 230-250 z wolnossaka
    Dobra dobra wystarczyłoby 200 TwinSparkowych koni i już byłoby nieźle z małymi kółkami .

    Jakoś te TSy (bo chyba to TSy?) robili :

    Alfa Romeo 156 D2 1,997 cc (121.9 cu in) 310 PS (228 kW; 306 hp) at 8200 rpm
    Alfa Romeo 156 GTA Super 2000 1,998 cc (121.9 cu in) 260 PS (191 kW; 256 hp) at 8450 rpm
    Alfa Romeo 156 Super 2000 1,998 cc (121.9 cu in) 275 PS (202 kW; 271 hp) at 8450 rpm

    Czy to "tylko" z podniesienia zakresu obrotów ta moc ?

  2. #222
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,807

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Jakoś te TSy (bo chyba to TSy?) robili :

    Alfa Romeo 156 D2 1,997 cc (121.9 cu in) 310 PS (228 kW; 306 hp) at 8200 rpm
    Alfa Romeo 156 GTA Super 2000 1,998 cc (121.9 cu in) 260 PS (191 kW; 256 hp) at 8450 rpm
    Alfa Romeo 156 Super 2000 1,998 cc (121.9 cu in) 275 PS (202 kW; 271 hp) at 8450 rpm
    Silniki z aut torowych jako wyznacznik łatwości uzyskania mocy?

  3. #223
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,301

    Domyślnie

    A co że torowe czy nie torowe ? silnik to silnik. I kto mówi że to łatwe, ja tam wierzę Grześkowi - że trudne. Ale nie niemożliwe są wyższe granice jak widać, a może więc te "lajtowe" 200 koni nie byłoby takie strasznie trudne ?

  4. #224
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,807

    Domyślnie

    To ktoś twierdził, że się nie da? Wiele rzeczy można zrobić - wszystko jest kwestią finansów. Nawet wczoraj było ogłoszenie 147 2.0 o mocy 230KM - chyba bez turbo.
    http://allegro.pl/alfa-romeo-147-2-0...1.html#thumb/6

  5. #225
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    To ktoś twierdził, że się nie da? Wiele rzeczy można zrobić - wszystko jest kwestią finansów. Nawet wczoraj było ogłoszenie 147 2.0 o mocy 230KM - chyba bez turbo.
    http://allegro.pl/alfa-romeo-147-2-0...1.html#thumb/6
    Wcale nie jest kwestią tylko finansów. Trzeba jeszcze wiedzy i czasu i zaangażowania, i czasem przetartych mniej lub bardziej dróg itd. I wychodzi wtedy że z turbem jest prościej.

    Ciekawe ogłoszenie, jak kupowałem swoją pucharówkę, był taki potworek ale 156, nie wiem czy nie ten sam silnik, wtedy mi się zbyt hardkorowa wydawała . A to allegrowe pisze że nieaktualne, no ciekawe.

  6. #226
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,807

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Wcale nie jest kwestią tylko finansów.
    Chodziło mi o zlecenie modyfikacji.


    Wracając do tematu - co się stało z 1.6 Turbo? Byłeś z nim na hamowni?

  7. #227
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Chodziło mi o zlecenie modyfikacji.


    Wracając do tematu - co się stało z 1.6 Turbo? Byłeś z nim na hamowni?

    To nie ja, to imtm

    i ja też mówiłem o zleceniu modyfikacji - GrzesiekK czsasu nie ma za żadne skarby, inny ktośtam mówi że TSa nie zna, ale spróbuje itd. To wcale nie takie proste, przynajmniej jak się w tej branży nie siedzi - samo zlecenie nawet , i wcale nie o pieniądze chodzi.

  8. #228
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,807

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    To nie ja, to imtm
    Wiem, dlatego napisałem "wracając do tematu" .

  9. #229
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Stwierdził że chce więcej i tyle

  10. #230
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,301

    Domyślnie

    No i się wczoraj niestety sprzedała ta 147 wyścigowa.
    Ale kilka ciekawych spraw się dowiedziałem.
    [MENTION=59338]imtm[/MENTION] - bo i 1.6 i 2.0 masz w małym palcu i pewnie to wiesz - czy skrzynie w tych silnikach różnią się wytrzymałością wg Ciebie ? bo w tej wyścigowej 147 co wyżej w linku była, była skrzynia z 1.6 z krótszymi przełożeniami w porównaniu z 2.0 . A to by mi się przydało i byłby to niedrogi 'tuning' . Tylko mój mechanik sądzi że jest słabsza i się "zaraz rozleci" . Ale może nie ? w końcu 156tki 1,6 i 2.0 ważyły tyle samo praktycznie, 30 koni różnicy by robili inne wytrzymałościowo skrzynie ? no i ten z tą 147emką jeździł z tą z 1.6 w końcu . Tylko nie wiem czy z silnika 105 czy 120 koni czy to różnica jakaś?

Podobne wątki

  1. Bi-turbo :) Czyli problem z turbo w 2.4 JTD
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 20:02
  2. Turbo do 156
    Utworzone przez bastersebek w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-05-2012, 19:56
  3. Gaz w 2.0 V6 TURBO?
    Utworzone przez jarzit w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 17:06
  4. Swap z 2.0 V6 turbo na 2.5 V6 turbo
    Utworzone przez Fred w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-03-2011, 17:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory