Strona 110 z 112 PierwszyPierwszy ... 1060100101102103104105106107108109110111112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,091 do 1,100 z 1114

Temat: Wykresy z hamownii naszych alf

  1. #1091
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Lepiej zrobić diagnostykę co jest przyczyną tych fal. Wykres z hamowni mówi, że jest coś nie tak i tyle. Ale może to być tak samo overboost jak, sama turbina. Różnica w wydatkach to ~ 3000 zł. (tak dla przykładu)
    Nie wiadomo też jak wychodziły pozostałe pomiary. Gdyby były można by cokolwiek więcej wnioskować. Bo rozumiem, że diagnostyki problemu nie było.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #1092
    Użytkownik Rowerzysta Avatar alehandro
    Dołączył
    09 2020
    Auto
    Giuelietta 1.6 jtdm
    Postów
    258

    Domyślnie

    Kupujac te wersje silnikowo/mocową zakładałem jej modyfikację jako, że auto głównie jeździ poza miastem i czuć, ze czasem brakuje jej na 3-4-5 biegu ew jak ktoś woli w zakresie 80-130.

    Plan na modyfikacje był prosty.
    Nie szukamy rekordów dla tego silnika.
    Łagodne ładne kreski bez szukania w podlewaniu etc. dodatkowych koni.

    Pierw oczywiście sprawdzamy co siedzi w serii.. Więc droga, a potem hamowanie.
    Dwa plusy:
    1. Auto bez błedów i problemów na odczytach. Turbo, wtryski, przepływ gra.
    2. Seria wypluta to 111,7 km oraz 298,6 więc z bonusem względem fabryki.

    Duży plus to juz w seri brak szarpania wykresem.

    Po napisaniu programu:
    1. 135,9 km oraz 374,6 zatem +24,2km oraz +76Nm wzgledem serii
    2. kreska biegnie równo, brak falowania przy dynamicznym przyspieszaniu.

    Tak to wygląda na wykresie.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20210928_133300-01.jpg
Wyświetleń:	2
Rozmiar:	75.9 KB
ID:	280818

    Efekt dokładnie jak założony:
    -> auto na 3-4-5 biegu ma lżej w wykonywaniu manewrów na drodze.
    -> przy prędkościach 80-130 (w zalezności od biegu) chętniej zabiera sie do pracy bez redukowania biegu.

    Zrobilismy też pomiar na Racelogicu i jesli kogoś to interesuje 0-100 z 13,2 na 11,1. Pomiar robiony na spokojnie więc pewnie mogło być niżej w obydwu przypadkach niemniej nie przykładaliśmy sie tu jako, że zupełnie nie interesuje mnie pomiar po chipsie w moich autach pod tym katem.

    Zobaczymy jak bedzie ze spalaniem.

  3. #1093
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    złom
    Postów
    723

    Domyślnie

    Dobra żeby nie było, że same jdtki w temacie

    Całkiem zadowolony jestem z wyniku, i na prawdę nie czaję czemu dłubanie busso jest tak mało popularne gdy, jest taki mega potencjał w tym motorze. Na górze można zdecydowanie coś jescze ugrać, ale podejrzewamy, że seryjne sprężyny już nie wyrabiają, bo na kręcenie wałkami była średnia reakcja, i dopiero po dopieszczeniu zapłonu pękło trzysta koni. Może w przyszłym sezonie, zrujnuję się na sprężynki supertecha i zobacze co się stanie.
    Silnik seria po kapitalce w FLAR-ital, "mystery wałki" od Rewaru 276 stopni, większy kolektor dolotowy, przepustnica 74mm, równoległoodległościowe kolektory z extreme tuning, kompletny wydzior. Strojone na emu black.
    Attached Files Attached Files
    1984 GTV6 3.2 24V

  4. #1094
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,453

    Domyślnie

    Cytat Napisał PietereQ Zobacz post
    Dobra żeby nie było, że same jdtki w temacie

    Całkiem zadowolony jestem z wyniku, i na prawdę nie czaję czemu dłubanie busso jest tak mało popularne gdy, jest taki mega potencjał w tym motorze. Na górze można zdecydowanie coś jescze ugrać, ale podejrzewamy, że seryjne sprężyny już nie wyrabiają, bo na kręcenie wałkami była średnia reakcja, i dopiero po dopieszczeniu zapłonu pękło trzysta koni. Może w przyszłym sezonie, zrujnuję się na sprężynki supertecha i zobacze co się stanie.
    Silnik seria po kapitalce w FLAR-ital, "mystery wałki" od Rewaru 276 stopni, większy kolektor dolotowy, przepustnica 74mm, równoległoodległościowe kolektory z extreme tuning, kompletny wydzior. Strojone na emu black.
    Piękny wynik!
    I już chciałem pytać, kto to stroił, bo widzę że z Poznania jesteś. Ale spojrzałem na cenę emu black...
    Też uważam, że Busso ma potencjał. Mam sporo pogrzebane w silniku, ale na det3 nie chciało wyjść więcej niż 240KM, a Motronica ME3.1 nikt nie chce tykać...
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  5. #1095
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    złom
    Postów
    723

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaz Zobacz post
    Piękny wynik!
    I już chciałem pytać, kto to stroił, bo widzę że z Poznania jesteś. Ale spojrzałem na cenę emu black...
    Też uważam, że Busso ma potencjał. Mam sporo pogrzebane w silniku, ale na det3 nie chciało wyjść więcej niż 240KM, a Motronica ME3.1 nikt nie chce tykać...
    Dzięki!
    Musiałbyś podpytać GrześKKa nie wiem czy on coś dłubał na seryjnym sterowniku, czy to już świnia była. Moja strojona przez Foresta, z Hampel Motorsport, mogę tylko polecać
    1984 GTV6 3.2 24V

  6. #1096
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,287

    Domyślnie

    [
    Całkiem zadowolony jestem z wyniku, i na prawdę nie czaję czemu dłubanie busso jest tak mało popularne gdy, jest taki mega potencjał w tym motorze. .[/QUOTE]

    Pewnie dlatego, że w klasie pojemnościowej i tak do np BMW nie podskoczy dlubany nawet do seryjnego ( M3 E46 np zdaje się 350 seryjnie) a entuzjaści Alf mają te Busso w Fwd raczej , kompletnie niewywazonych i bez zaplecza dostępnych zawieszeń pozwalających na przyzwoite wyniki, gdzie ta moc idzie w powietrze na wyjściach lub mieli otwarte dyfry (quaifie czy q2 obecnie że 3 4 tys dodatku) , jak reszta przeniesienia napędu na naprawdę przyczepnej oponie to zniesie kilka sezonów ? Plus w tych Fwd wsadzone te bussa tak że łatwo o przegrzanie przy łojeniu..
    Niewiadoma.
    A ilu Alfisti je do lekkich bud rwd swapuje i wszystkie tematy poza mocą ogarnia.
    W twinsparku 150 koni lekkimi ale zeszperowanym na słicku leci półoś, piasty , sprzęgło i skrzynia dość szybko.
    Ale jak będą kiedyś popularne Alfa only cykle trackdayow z klasami pojemnościowymi to wyjdzie w praniu ile Busso faktycznie znoszą .
    Potencjału dalej dla wyników jest sporo ITB, dobrana do wykresu przełożeniami kłówka jakąś czy sekwencja.
    Choć obawiam się że w stosunku do rozpracowanych na lewo i prawo beemek czy nawet 2 litrowych NA hond lekkich robiących te moce będzie ciężko o konkurencyjne wyniki.

  7. #1097
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,368

    Domyślnie

    Wizyta na hamownii ktora planowalem od dluzszego czasu po modyfikacji wydechu, ktora wykonalem pare lat temu .Kolektory wydechowe bez katow,portki tej samej dlugosci robione w El-tec,reszta wydechu Ragazzon.W aucie jest Q2 I filtr BMC, benzyna 98.Plany w najblizszym czasie to wieksza przepustnica i program , zobaczymy co z tego wyjdzie.
    W przyszlosci walki od GTA ,jak gdzies w dobrych pieniadzach znajde i jeden centralny kat na dole jak w filmie Davide 147 GTA, zamiast 2 seryjnych.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20220420_120917508_HDR.jpg
Wyświetleń:	2
Rozmiar:	84.2 KB
ID:	283540  
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 22-04-2022 o 12:46
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  8. #1098
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,453

    Domyślnie

    Nie ma jak zdrowe Busso
    Gratki!

    Jak już dojdziesz do etapu "program" to daj znać gdzie to chcesz robić. Czasem mam jeszcze zajawkę, żeby też to ruszyć (jeśli się da na ori ECU)
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  9. #1099
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,368

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaz Zobacz post
    Nie ma jak zdrowe Busso
    Gratki!

    Jak już dojdziesz do etapu "program" to daj znać gdzie to chcesz robić. Czasem mam jeszcze zajawkę, żeby też to ruszyć (jeśli się da na ori ECU)
    Dzieki.
    Kiedys rozmawialem tel Cinsoftem, mowil ze nie ma problemu, ,robil Gt 3.2.Opcja jest tez Unitronic.Auto idzie swietnie ,po zimie zrobilem sobie wycieczke do Czestochowy,swietne drogi,sama przyjemnosc.
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  10. #1100
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,453

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    Kiedys rozmawialem tel Cinsoftem, mowil ze nie ma problemu, ,robil Gt 3.2
    To muszę się go podpytać, czy aby na pewno. 3.2 jest na nowszym sterowniku 7.3.1, a nasze jeszcze na starych ME3.1
    Ja mam w zasadzie komplet zrobiony, z wyjątkiem równych portek - byłoby miło wykorzystać potencjał w 100%
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


Podobne wątki

  1. wykresy z FES - przepływomierz
    Utworzone przez andrijew w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-11-2010, 23:36
  2. Wykresy z alfadiaga dla 1.6T.S
    Utworzone przez majster w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-10-2010, 11:29
  3. wykresy jtd 105KM
    Utworzone przez viruskill w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-08-2010, 21:02
  4. Wykresy z hamowni naszych włoszek (i nie tylko) :)
    Utworzone przez Młody_Alfista w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-02-2010, 18:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory