Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: 3.2 > 3.7 lub 3.8

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar tomito
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Kielce / Gdańsk
    Auto
    AR 156 1.8 TS 2003 benzyna | Chevrolet Tahoe 2002 5.3 V8 | W oczekiwaniu aż Stelvio stanieje...
    Postów
    471

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Wasyl widzę że Cię ponosi ;] Ale od czego są marzenia, od tego żeby je realizować ;]
    Grzesiek, Ty to już się nie odzywaj Ile razy czytam Twój post to robisz mi niesamowity apetyt tą swoją 3.0 V6 Spać przez V6 Busso nie mogę po nocach Sprzęt pierwsza klasa

    Wracając do tematu - po moich skromnych poszukiwaniach, przeczytaniu masy wątków to tuning jednostki napędowej to nie jest bułka z masłem. W szczególności taki jak tu kolega opisuje - też badałem sprawę na m.in. Autodelcie - koszt straszny. Podobnie turbo w TS'sie - sporo pracy i kosztów - efekt niewspółmierny. Pół biedy jak ktoś ma a) wiedzę oraz b) zaplecze techniczne to o niektóre bardziej zaawansowane rzeczy może się pokusić. Dla posiadaczy AR ze słabszymi motorami najprostszym rozwiązaniem jest swap jednostki napędowej, jak kiedyś mnie szybko właśnie Grzesiek wyprostował w jakimś moim temacie. A jeszcze lepiej posłuchać kolegów z forum i szukać auta z V6, tym bardziej że są to (obym się mylił) ostatnie tak prawdziwie sportowe, włoskie motory. Przy Alfie kucy mechanicznych szybko robi się za mało
    Jedyny miarodajny wskaźnik jakości kodu jednostka WTF/min - czyli programisty dzień powszedni...
    Wielki błysk - czarny pysk czyli elektronika dzień powszedni...

  2. #12
    Użytkownik Ogier Avatar mar222
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa 164
    Postów
    149

    Domyślnie

    Rozwircanie silnika i włozenie innych tloków korbowodów oraz zaworów i przeróbka głowicy i bloku pod wiekszy litraż
    mozna zrobić w polsce taniej ci wyjdzie napewno tylko trzeba miec dobrego mechanika oraz osobe która swietnie zna sie na obróbce metali i posiada profeslonajny sprzet (nie wiertarke) i dawce najwiekszy problemem po rozwiercaniu jest uszczelka pod głowicą nie wiem czy jakas fima zrobi ci na zamowienie taka uszczelke.
    Chyba w taki hardkor sie nikt nie bawił na forum jeszcze ciekaw jestem jak mozna by było rozwiercić maksymalnie 2.0ts
    2.2 ts tez ciekawa alternatywa
    Ostatnio edytowane przez mar222 ; 26-02-2011 o 12:12

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Nie no troche mnie ponioslo z ta konwersja, przyznaje bez bicia. Ale montaz kompresora to niezly pomysl. Chyba jeszcze nie widzialem zeby ktos twin sparka rozwiercal.
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  4. #14
    Użytkownik Ogier Avatar mar222
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa 164
    Postów
    149

    Domyślnie

    Zawsze musi być ten pierwszy raz

  5. #15
    luj666
    Gość

    Domyślnie

    witam
    Podniesienie mocy w dwulitrowym TS-sie, ze 150 do 210 a nawet 230 kucy to koszt od 4 tyś funtów do nawet i 5 tyś. funtów z watt.
    jest to podniesienie mocy poprzez zamontowanie Kit-ów plus kompresor wałki itp...Niebawem bede wiedział więcej to jak chcecie dam znać ...
    Pozdrawiam...
    http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=23

  6. #16
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Swap wychodzi 2x taniej.

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    http://www.pistonheads.com/sales/3163597.htm

    Auto znane na forum alfaowner.com

    Wlasciciel wydal na zakup tyle samo pieniedzy ile chce dostac teraz :O Sam zestaw do przerobki kosztuje jakies 5 tysiecy funtow. Gosc zrobil chyba mozliwie wszystkie dodatkowe modyfikacje mechaniki. Po zakupie przyszedl do warsztatu i powiedzial do wlasciciela "chce wszystko" Ta cena tez okazyjna jesli wezmie sie pod uwage ile wydal, mysle ze okolo 25 tys funtow. Mimo ze to 147, to juz skreslam numery na srode...
    Ostatnio edytowane przez wasyl ; 29-08-2011 o 10:30

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał wasyl Zobacz post
    Mimo ze to 147, to juz skreslam numery na srode...
    Póki co to może na przekładkę by mi starczyło
    Pozdrawiam.
    - Rafał
    Widzę, że szukasz ekstremalnych rozwiązań, czyżby to znaczyło, że w tak krótkim od zakupu czasie moc 250KM była dla Ciebie nie wystarczająca?

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Pamiętajcie o jednym ;] 3.8 litra nie nadaje się do jazdy w mieście/korkach ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Alces. Mocy jest pod dostatkiem, ale wiadomo ze apetyt rosnie w miare jedzenia. Z drugiej strony wieksza moc w FWD mija sie zupelnie z celem. Chyba ze montaz jakiejs super szpery zmienilby to. A w przypadku 3.8 moment obrotowy jest niesamowity. Wiec takie cacko fajnie byloby miec np w kolekcji jako jedna z wielu Faktycznie czytalem o problemach z chlodzeniem. Ponoc Glenwood z Afryki robi tak ze sie nie przegrzewa

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory