Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 56

Temat: TURBO hybryda GT18/20 czy GT17/20 1,9JTD 16v 150KM

  1. #41
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post
    Ogólnie cyferki mega
    Nawet 1,9 TDI przyćmiło,które to na osławionym gt22v daje max 250KM,wyżej to juz 2260 i nx hehe ( przy mega cieniutkim dole),że o morzu paliwa nie wspomne.

  2. #42
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Sadza z wydechu musi przysłaniać pół drogi za nami

  3. #43
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Pewnie coś z cyklu :

    http://www.youtube.com/watch?v=C-_UU...eature=related

    A na poważnie,to nie ma szans bez customu zrobić taki wynik,zresztą na tym samym forum,facet z GT pisze ,że to "cluch sachs" nie dało rady przy 450Nm.No chyba ,że chodzi o zupełnie innego sachsa.

  4. #44
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Sam projekt znalazłem gdzie indziej ale dzięki za linku Rybaku.
    Poniżej wrzucam link Holendra który idzie w jego ślady:
    http://www.alfaforum.nl/forum/showth...TD-Performance

    Jestem ciekaw tak samo jak Ty ile w tym prawdy a na ile to ściema.. myślę, że układ paliwowy może pozwolić na ok 230-240KM i nic więcej.. I dokładnie co z ciś. reil ? Co z EGT ? Powinno też być mega wysokie.

    Holender z tego co rozumie chce włożyć mechanizm Q2, tylko czy to coś da jeśli skrzynia tak wysokiego momentu nie jest w stanie przenieść..
    No i dmuchanie 2 barów przy 1800obr..

  5. #45
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Odnośnie wydajności uładu wtryskowego,to mój tuner twierdzi ,że 240Km jest mozliwe ( oczywiście teoretycznie) ,ale to juz będzie max.Problem z utrzymaniem ciśnienia reil.

    Omen- w linku gdzie znalazłeś ten projekt,są jakieś zdjęcia montażu turbo ?? Sam będe ten temat przerabiał i jeśli jest ktoś kto już tą drogę przetarł,to by było wielkim uproszczeniem się powzorować.Widziałem TDi na tym turbo ,ale to zupełnie inna bajka.

    Dziwne ,że koleś nic nie pisze o metanolu,bo myślę że przy tych parametrach EGT napewno powyżej 1000 stopni i tak jak mówisz 2 bary przy 1800 obr jest nie realne.Ponoć to turbo ( wersja od 2,4 210km) naprawdę szybko wstaje,ale żeby aż tak ,to ja w to nie wierzę.

    Q2 jak Q2,ale nasze skrzynie z momentem 500+ NM nie dadzą rady niestety ,choć chyba nikt tego nie przestestował.

    Przyjdzie pora,to zweryfikuje się te wyniki.

  6. #46
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    jeszcze nic nie ma na temat montażu..
    gość planuje zainstalować zmodyfikowane sprzęgło kevlarowe oraz wzmocnione koło dwumasowe.. wzmocnienie koła dwumasowego ma polegać na zmianie sprężyn na mocniejsze..
    ciekawa sprawa z tą tarczą sprzęgła.. stockowo to jest sachs..

  7. #47
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Odnosnie montażu chodziło mi o ten projekt 263KM.

    W sprawie sprężyn dwumasy pytałem pana Radzikowskiego telefonicznie,ten tylko powiedział ,że szkoda kasy.Nie wiem ile w tym prawdy,ale Radzikowski myslę coś tam się zna w tym fachu.

    Jak by nie było,to jednak JTD ma niezły potencjał ,ale póki nie pokaze się wykres z jakiejś hamowni obciążeniowej typu maha,to można sobie gdybać.

  8. #48
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Wymieniam e maile z tym holendrem.
    W planie ma podnieś ciś. reil na 1.8bar! Aktualnie jest w momencie tuż przed montażem FMiC.
    Stwierdził również iż mechanizm różnicowy jest słabym punktem a nie sama skrzynia dlatego wrzuca Q2.

  9. #49
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Wynik nierealny na seryjnym układzie wtryskowym, dodatkowo przeniesienie wypadnie na asfalt przy takim niutonie.
    Przy dużym czasie otwarcia wtrysków i wysokim railu będzie on niedopompowany. Testowałem wtryski ze 140tki i przy railu z seryjnego 1400 na 1650 i dużym czasie otwarcia nie dawały rady już przy 205ps przy 1,6b boostu.
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  10. #50
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar G-CS
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Focus 3 ST 2.0EB 250/320KM :)
    Postów
    122

    Domyślnie

    ...1800bar...niech on lepiej na ziemie wróci, po pierwsze nierealne, po drugie przy dłuższym czasie zaliczy czeka bo pompa zgubi ciśnienie

Podobne wątki

  1. Czy turbo kwalifikuje sie do regeneracji 1.9 JTD 150km
    Utworzone przez arquadiusy w dziale 147
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 04-11-2013, 20:53
  2. Ar gt 1.9jtd 150km
    Utworzone przez bazylisz w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-11-2012, 15:54
  3. Czy turbo z 2,4 150KM pasuje do 2,4 136KM?
    Utworzone przez pawellike w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-02-2012, 10:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory