Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42

Temat: ASO Poznań

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Kubster
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Obecnie MY19 Giulia Super 200 KM, wcześniej GT 1.9 JTD
    Postów
    70

    Domyślnie ASO Poznań

    Czołem,

    Założyłem temat gdyż moją Giulię kupiłem w Warszawie u Dukiewicza, sam zaś jestem z Poznania i zastanawiam się któremu ASO w Poznaniu powierzyć swoje finanse na przeglądy, licząc na pełen profesjonalizm.

    Jeżdżąc wcześniej GT w dieslu, miałem swojego sprawdzonego p. Maruniaka z ul. Lęborskiej, którego zdecydowanie polecam tym, którzy już poza ASO.

    Znawcom będę wdzięczny za info.

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Kubster ; 25-01-2020 o 22:06

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar gruby19
    Dołączył
    06 2019
    Mieszka w
    Auto
    Giulia Veloce TI
    Postów
    249

    Domyślnie

    Ja nie mam doświadczenia z ASO, ale wydech wymieniałem na św. Marcina. Dali posłuchać innego auta ze zmienionym wydechem. Przetrzymali mój fabryczny kiedy nie miałem co z nim zrobić. U nich też zgłosiłem wymianę karbonowej listwy progowej na gwarancji i mimo, że wada produkcyjna nie była ewidentna, to ogarnęli. Trwało to długo, ale podobno tyle trwała decyzja FCA. Aktualizację softu zrobili na doczekaniu. Przed zakupem chcieli dać auto na całodniową jazdę próbną. Póki co nie mam negatywnych doświadczeń z nimi.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar Tomd
    Dołączył
    07 2019
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    41

    Domyślnie

    Cytat Napisał gruby19 Zobacz post