Strona 22 z 28 PierwszyPierwszy ... 1213141516171819202122232425262728 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 211 do 220 z 276

Temat: Dobry bo Włoski - Italian Track Day 2016

  1. #211
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Suzumushi
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    155Q4, 147GTA, Giulietta QV, Giulia Q, Ducati STF V4S
    Postów
    754

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Do odstąpienia jedno miejsce na Track Dayu! Kolega mi się wykruszył
    a bierzesz lawete ? to bym wzial 2 auta

  2. #212
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Suzumushi Zobacz post
    a bierzesz lawete ? to bym wzial 2 auta
    Nie mam uprawnień na lawetę ;( Więc odpada.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  3. #213
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,430

    Domyślnie

    Wszyscy odpoczywają wciąż czy co? nic podsumowań ? jakiś onboard (mapkę mam od Kylo1986 - dzięki), jakieś wrażenia? , jakieś wyniki ???

  4. #214
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Też bym zobaczył końcową, bo zobaczyłem kilka mini u góry i w auto i do domciu

  5. #215
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    Wrażenia - pogoda beznadziejna, po dwóch przejazdach zrezygnowałem. Przednionapędówką bez szpery więcej było walki z utrzymaniem się na torze niż zabawy. Trochę za bardzo wypachołkowany 'skalniak' - ale rozumiem że chodziło o względy bezpieczeństwa. Właśnie z tych względów zrezygnowałem, żeby nie zrobić krzywdy samochodowi którym jeżdżę do pracy.

    Część szkoleniowa całkiem spoko, choć nudno było po drugim przejeździe każdej z sekcji.
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  6. #216
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,430

    Domyślnie

    No nie marudźcie na pogodę, na bardziej śliskim tam jeździłem, też jest frajda i dobre ćwiczenie balansu i transferu masy
    https://www.youtube.com/watch?v=GMV5gEudff0

  7. #217
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    '91 75 Twin Spark
    Postów
    63

    Domyślnie

    Wyniki nie odzwierciedlają ilości frajdy :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=PDcZxtn2x3g

  8. #218
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Pierwszy raz byłem na Kielcach i nie wiem w czym ten zachwyt tym torem. Nawierzchnia to dno- pytałem się dlaczego tak jest instruktora, odpowiedź była porażająca. Jeździłem po zamarzniętych Śniardwach i wolałbym je od tego co tu spotkałem, tam to wiesz że jest szklanka, a tu nawet szpera pier..... dostawała

    Ostatni bez żadnych systemów, w ciągu ostatniego tysiąca kilometrów przed wyjazdem miałem wszystko wyłączone i sobie wyrobiłem nawyk w nodze

    Cytat Napisał bimsky Zobacz post
    Wrażenia - pogoda beznadziejna, po dwóch przejazdach zrezygnowałem. Przednionapędówką bez szpery więcej było walki z utrzymaniem się na torze niż zabawy. Trochę za bardzo wypachołkowany 'skalniak' - ale rozumiem że chodziło o względy bezpieczeństwa. Właśnie z tych względów zrezygnowałem, żeby nie zrobić krzywdy samochodowi którym jeżdżę do pracy.

    Część szkoleniowa całkiem spoko, choć nudno było po drugim przejeździe każdej z sekcji.
    Widziałem co się z twoja 75 działo, ale tak ogólnie że nikt w nic nie przyładował to lekki cud. Szpera tego dnia na marnej oponie niewiele dawała, ja zrobiłem błąd, bo znając pogodę i mając w garażu odpowiednie opony ich nie założyłem. Największy problem miałem z zapamiętaniem trasy, na 1 i 3 wyjeździe chciałem prosto jechać, a trzeba było w lewo .
    Za mało jazdy po nitce było ogólnie

    Co do części szkoleniowej to wrzucę filma potem- mi się to w ogóle nie przydało. a i opierdol dostałem
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 17-07-2016 o 16:11

  9. #219
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,430

    Domyślnie

    Zachwyt (? czy to dobre słowo nie wiem) ale na pewno pozytywny odbiór tego toru wynika z tego że :
    1 po pierwsze JEST
    2. jest od laaat i wiele osób się na nim uczyło i się wdrukował im
    3. jest zaplecze - dach, taras, restauracja, duży parking (z prądem w latarniach)
    4. asfalt - hmm mi to osobiście odpowiada bardzo taka zmienność nawierzchni, na pewno bardziej niż chropowaty i rajdowy asfalt lotniskowy Ułęża. I oponom to bardziej odpowiada. W zasadzie ta dolna część to gokartowa jest.
    5. jest jak widać bezpieczny - mimo ślizgawki brak uszkdozeń , podobnie na Classicauto jak popadało było - wynosiło wozy poza asfalt ale bez uszkodzeń
    6. można na różne sposoby trasę ułożyć, ja w sumie niewiele razy byłem, ale ani raz się nie powtórzył cały układ
    7. pewnie coś jeszcze
    Co do zapamiętania trasy to jest ogólny ból takich krótkich kilku okrążeniowych prób. Już pisałem to ale powtórzę bo warto - świetną dla amatorów formułą jest taka jak na 4nano Time Attack - po tej samej nitce toru trening poł dnia , później przejazdy czasówki (wraz z rozgrzewającym i chłodzącym okrążeniem) . 30 aut, wszystko się czasowo mieści, to dobra formuła na przyszłość.
    Ciekawą formułę czytałem mieli też Mazdowcy na MX5 Challenge - kto zaczyna - na części toru ma szkolenie nonstop. Kto "zawodniczy" to ma treningi i później czasówki na trasie oddzielonej od tych szkolących się. Przynajmniej czytałem że na Ułężu tak robili - jest tam gdzie 2 fragmenty wytyczyć.
    A teraz było okrążenie zapoznawcze ? to warto nagrać i później pooglądać sobie żeby zmniejszyć ryzyko pomyłek.
    [MENTION=33049]_em[/MENTION] - oj, gdyby instruktorzy zobaczyli rączkę w ok. 1:30 ...
    No ale po to takie imprezy przecież są, na drogach nie bardzo tak się poobracasz czy prawie, krawężniki i te rzeczy.
    Ostatnio edytowane przez Andrzejsr ; 17-07-2016 o 16:29

  10. #220
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fx25
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Brera Q4 Stelvio Q
    Postów
    389

    Domyślnie

    A mnie się podobało, dzięki pachołkom w lesie nie było żadnego dzwona. Trasa na kartingu była fajna i dobrze oznaczona pacholkami, fakt że lodowisko (w lesie było przyczepnie) ale mogłem potrenować panowanie nad autem.

Podobne wątki

  1. [Zapowiedź] Track Day, Ułęż, maj
    Utworzone przez Przemek_Docent w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-03-2009, 20:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory