A tu jak wygląda realnie różnica 0,86sek :
Powyżej film z nałożenia dwóch przejazdów - wolniejszy i szybszy o te rzeczone 0,86sek - szybszy to ten dolny, ale przez 2 pełne kółka szybszy był górny o podobną różnicę, a wyrównały się w momencie zjazdu na odcinek do mety i tamtejsze zakręty 180stopni tą różnicę zrobiły.
Ten zakręt przed "eskami" do zjazdu do mety: trochę nawiązuje do tego czy wyjeżdżać dalej w głąb czy po wewnętrznej jechać. Ja miałem plan oczywiście wyjeżdżać dalej , ale w tym szybszym przejeździe przez pomyłkę pojechałem po wewnętrznej - i to się okazało szybciej!!! no więc część moich teorii się sypie, ale tu chyba dlatego , że nie ma po tym zakręcie prostej tylko slalomik - to co Łukasz kiedyś pisał (choć tam to była prosta tylko krótka) .
W czasie tych dwóch przejazdów widać że niektóre zakręty były wyraźnie "ważniejsze" i można na nich było dużo (stosunkowo) zyskać lub stracić - na pewno pierwszy długi na wysokości parkingu, myślałem że ten pod lasem, ale chyba nie aż tak ważny, najważniejsze chyba - koniec zjazdu z górki no i wjazd na odcinek do mety.
Ale kurcze w formule : 2 przejazdy zapoznawcze i 5 przejazdów "na czysto od razu" no to się nie da przecież wychwycić takich niuansów nie wspominając o zastosowaniu ich. Tylko z grubsza i na czuja.