Strona 1 z 16 1234567891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 155

Temat: [Relacja] IV Ogólnopolski Zlot Klubu Miłośników Alfa Romeo

  1. #1
    SpierS
    Gość

    Domyślnie [Relacja] IV Ogólnopolski Zlot Klubu Miłośników Alfa Romeo

    Witam Wszystkich odwiedzających temat !
    Przedstawię wam małą relację ze zlotu Alfa Romeo w Częstochowie.
    Jestem amatorem w robieniu zdjęć, więc owe fotografie mogą co niektórym wydawać się po prostu kiepskie.
    A więc zaczynamy:

    Ekipa ze Śląska spotkała się pod centrum handlowym M1 w Czeladzi skąd miała się udać do Częstochowy. Jako pierwsi pojawiliśmy się My, czyli Ja, Kosiar i nasz Kolega Przemek w Alfie Romeo 156 2.0 TS. Czekaliśmy około 2 godziny na resztę ekipy której się nie śpieszyło, ale i tak dojechała :wink:

    Wybiła godzina 10.00 więc jednogłośnie stwierdziliśmy "Czas jechać"

    Byliśmy jednymi z pierwszych którzy dojechali na miejsce spotkania w Olsztynie




    Nastała godzina 15.00, po czym wszyscy udaliśmy się pod ruiny zamku w celu zrobienia pamiątkowych zdjęć.

    Następnie cała grupa ruszyła do Campingu "Oleńka w Częstochowie"


    Nastała godzina 12, stwierdziłem że czas iść spać . Udałem się do Alfy Kosiara po czym usnąłem :>> (Podziękowania dla Robaka za udostępnienie dwóch kocy)
    Przyszedł poranek, kacyk męczył więc trzeba było coś przegryzć i wypić udaliśmy się na stacje BP na kawke z automatu i kanapkę z Grilla
    Po powrocie do ośrodka wszyscy zaczęli formować szyk w celu udania się na lotnisko.
    Przejazd przez miasto był masakryczny (wszyscy wiedzą co się stało po drodze) W niektórych momentach kolumna jechała 170 km/h

    A tu już płyta lotniska ->




    TO NA CO WSZYSCY CZEKALI CZYLI WYŚCIGI NA 1/4 MILI ->









    Półfinały i finały: