To wiem a co może z nim być nie tak i gdzie on się znajuje?
błąd "b1023 - serial line W" , co on może oznaczać. Samochód nie odpala i pokazuje na wyświetlaczu: "immobilizer failue" i "asr failue".
Witam
może mi ktoś rozszyfrować co to za błąd "B1960- klawiatura" oprócz tego błędu jest jeszcze B1970-(mam uszkodzony czujnik w lusterku), oraz B1971, B1972 też za bardzo nie wiem o co biega. Auto to AR 147 1.6.
Panowie , dziś wracałem z Kotoru / 1670 km ..jechałem 23 godziny /.Dałem radę... ale na wysokości górek i podjazdów do tuneli na chorwackiej autostradzie wyskoczył błąd silnika./ jazda po górkach 140- 160 km/h temp. na dworze 36 stopni.Trochę mnie podpuścili węgrzy w swojej Toyocie ..nigdy nie katuje nadmiernie auta /. Silnik przeszedł w tryb serwisowy.Można go było odpalić ale nie można było dodawać gazu.. ogólnie katastrofa.Do domu zostało jakieś 1200 km
.Miałem jednak laptopa i po skasowaniu błędów silnik pracował prawidłowo.Dojechałem bezproblemowo. Oto skan :
READING ERROR CODES:
1: P0504 - Styk pedału hamulca
Brake switch A/B match
2: P0704 - Styk sprzęgła
Clutch Pedal Switch Signal Circuit Malfunction
3: P1235
Moje pytanie :
gdzie są te czujniki / czy to są czujniki pod pedałami ? / i jaka jest część wspólna i zależność między nimi.Czy np. jest to wspólna kostka połączeniowa itd.Czy ktoś miał podobne problemy i w jakich okolicznościach.Co oznacza ten ostatni błąd
P1235
Witam, potrzebuje informacji na temat następujących błędów(Alfa 166 2.4 jtdm 2004 rok):
- P0606- błąd połączenia z procesorem sterownika - tak błąd widzi oprogramowanie, nie pamiętam nazwy, w poniedziałek będę miał więcej informacji
i ten sam błąd w naszym FES 3.6:
- P1416- centralka uszkodzona- opis: ECU odebrało niewłaściwy sygnał z czujnika
Dodam, że błędy (jest to jeden ten sam błąd inaczej interpretowany) pojawil się po schamowaniu auta. Zostały zmienione parametry sterownika, sterownik był odłączany.
Po skasowaniu błąd znika na jakiś czas, po natychmiastowym odpaleniu nie pojawia się, po pewnym czasie dopiero wskakuje ale są to raczej minuty(podczas jazdy się na zapala).
Proszę o info.
Ostatnio edytowane przez Przemo155 ; 27-07-2013 o 12:35
- jesli auto było na hamowni i zostały zmienione parametry ECU to może się taki bład pojawić.
- jest to bład sumy kontrolnej.
- ten co robił "schamowanie" auta zle obliczył , jesli liczył to w ogóle, sumę kontrolną CRC w ECU.
- ten bład nie ma wpływu na parametry auta, ECU liczy go podczas startu silnika lub podczas diagnostyki.
- ja bym sie nim nie przejmował tylko pilnie obserwował parametry.
- ewentualna reklamacja "schamowania" auta to już twoja decyzja czy to reklamować.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 30-07-2013 o 11:50
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Wczoraj robił mapę jeszcze raz, od razu podkreślił, że właśnie suma CRC się zgadza i nie wie czemu tak się stało, dosyć długo się tym zajmował.
Auto jeździło normalnie i teraz też jeździ normalnie ale nie wiem w jaki sposób usunął ten błąd. Może na stałe "odłączył" go ze sterownika<?>.