Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 71

Temat: alfa romeo 3.0 przyspieszenie

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    No teraz zauważyłem nawet 200kg przy 7k rpm hehehe Kamien odepnij przepływkę, odepnij aku całkiem na parę minut, zewrzyj klemy i podłącz bez niej i tak pojeździj trochę.
    hm już jeździłem na odpiętym tyle ze nie robiłem manewru z klemami

    Dodano po 5 minutes:

    Cytat Napisał alterro Zobacz post
    Tak z ciekawości, jak przekładałeś silnik, to przełożyłeś też wtryskiwacze?


    To akurat nic nie oznacza, na odcięciu bedą takie wartości.

    Dodano po 2 minutes:


    To wina logowania. Nie jest w stanie w tym samym momencie dokładnie uchwycić przepływu i napięcia. Wogóle logowanie napięcia przepływki jest bez sensu.

    Dodano po 5 minutes:


    W 170 sekundzie widać, że coś jest mocno nie halo. Przepływ wraz z obrotami powinien rosnąć, a nie spadać. No i w tym momencie cały czas jedziesz na ubogiej mieszance.
    Jeśli to nie dolot i przepływka, to może być źle ustawiony rozrząd.
    no ale jak niby źle ustawiony ?? ustawiałem na fabryczne blokady zegar w najwyższym położeniu z 3 razy później sprawdząłem czy się pokrywają blokady po przekręceniu wałem

    zaraz kupie 5L benzyny zapałki i sie skończy ten grat i temat wgl Alfy w moim życiu..............!!!!!!!!!!!!!!
    Ostatnio edytowane przez kamien007 ; 27-09-2014 o 14:17 Powód: Dodano
    V6 są powody do mruczenia
    156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
    156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
    156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v

  2. #32
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Küsnacht ZH/Warszawa/Puławy
    Auto
    AR 156 3.0 V6 '02
    Postów
    192

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamien007 Zobacz post
    no ale jak niby źle ustawiony ?? ustawiałem na fabryczne blokady zegar w najwyższym położeniu z 3 razy później sprawdząłem czy się pokrywają blokady po przekręceniu wałem
    Rozrząd to ostateczność, ale to raczej to nie jest to. Tak jak Ci pisałem, jeździsz na ubogiej mieszance + masz za mały przepływ, więc albo masz dziurawy dolot między przepływomierzem a głowicami, albo zły odczyt przepływu (przepływka, kable, ECU).
    Pozdrawiam,
    Adam

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie

    przepływomierze 3 już wymieniłem niemożliwe ze 3 uwalone w taki sam sposób ze odcinka nie strzela jak należy
    a czy instalację silnika (nie tą wiązkę co się łączy na wielo-wtyk przy termostacie i reszta idzie do cewek i wtrysków) tylko tą idącą dalej już wgłąb karoserii trudno wymienić? , czy przejrzeć ją w całości co jest w peszlu ?? a z ECU co może być tego nie ruszałem wcale (nawet nie wiem gdzie to jest)
    temat podmiany kompa legł w gruzach -> http://www.forum.alfaholicy.org/156/..._nie_pali.html

    dodam też to ze silnik 2.5 który myślałem ze już kulał sprzedałem, gość wsadził przejechałem się to byłem w szoku ze tak sie napędza to nie była przyczyna silnika u mnie

    coś może być nie tak z kablami ale dziwne żadnych błędów nie ma ,czy np tak- zastanawiam sie kabel ma przejście ale np jest załamany albo gdzieś dociśnięty i nie idzie taki sygnał jak trzeba? może to być przyczyna?

    Dodano po 4 minutes:

    Cytat Napisał alterro Zobacz post
    Rozrząd to ostateczność, ale to raczej to nie jest to. Tak jak Ci pisałem, jeździsz na ubogiej mieszance + masz za mały przepływ, więc albo masz dziurawy dolot między przepływomierzem a głowicami, albo zły odczyt przepływu (przepływka, kable, ECU).
    nie rozumiem uboga mieszanka jak mam zrobić aby była taka jak trzeba? strojenie jakieś?
    nie możliwe jest z tym dziurawym dolotem ostatnio nawet wymieniłem na uszczelki z ASO pod listwami i baranami dolot cały szczelny od GTA z 2004r,
    co mam rozumieć zły odczyt z przepływu?(przepływka kaput?)
    Ostatnio edytowane przez kamien007 ; 29-09-2014 o 22:01 Powód: Dodano
    V6 są powody do mruczenia
    156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
    156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
    156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    Hej, ale te 3 przepływomierze to były nowe? bo znaleźć sprawną używkę to graniczy z cudem.

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamien007 Zobacz post

    dodam też to ze silnik 2.5 który myślałem ze już kulał sprzedałem, gość wsadził przejechałem się to byłem w szoku ze tak sie napędza to nie była przyczyna silnika u mnie

    coś może być nie tak z kablami ale dziwne żadnych błędów nie ma ,czy np tak- zastanawiam sie kabel ma przejście ale np jest załamany albo gdzieś dociśnięty i nie idzie taki sygnał jak trzeba? może to być przyczyna?
    Jeżeli tak jest to naprawdę poszukaj i zaprowadź ja do jakiegoś znachora od Alf, bo sam gówno dojdziesz, a się będziesz tylko wnerwiał

  6. #36
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Kamien007 - weź i zmierz przewody przeplywomierz/ecu. To tylko 4 żyły.... Szkoda postów tyle pisać nie sadze ze przyczyna jest przeplywomierz - chyba ze używki nie sa od twojego silnika

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie

    Cytat Napisał gennosuke Zobacz post
    Hej, ale te 3 przepływomierze to były nowe? bo znaleźć sprawną używkę to graniczy z cudem.
    nie, używane.

    Dodano po 3 minutes:

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Jeżeli tak jest to naprawdę poszukaj i zaprowadź ja do jakiegoś znachora od Alf, bo sam gówno dojdziesz, a się będziesz tylko wnerwiał
    do kogo?? pokaż mi to już dawno bym zaprowadził nikt się nie zna pseudo mechanikom klepakom mam dośc pokazywania ze sie nie napedza , a oni ''przecież dobrze przyspiesza'' ale mówie mu ze za wolno coś jest nie tak, to jaki sens zostawiać u kogoś takiego auto?

    Dodano po 2 minutes:

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    Kamien007 - weź i zmierz przewody przeplywomierz/ecu. To tylko 4 żyły.... Szkoda postów tyle pisać nie sadze ze przyczyna jest przeplywomierz - chyba ze używki nie sa od twojego silnika
    jak te przewody zmierzyć od przepławki co napięcia? czy ich ciągłość - gdzie te ECU jest? kurcze każdy pisze coś to niech to opisze nie znam sie na wszystkim
    Ostatnio edytowane przez kamien007 ; 30-09-2014 o 14:31 Powód: Dodano
    V6 są powody do mruczenia
    156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
    156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
    156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v

  8. #38
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Ja bym dzwonił do Pabla, on jest zawzięty i w końcu by znalazł co nie tak

  9. #39
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie

    Do Pabla to Cud coś ogarnąć
    wymieniłem wiązkę idąca z kompa do silnika zero poprawy
    kupić nówka sztuka przepływomierz ?
    proszę o dalsze rady
    załamka mnie bierze z tym autem juz
    V6 są powody do mruczenia
    156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
    156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
    156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v

  10. #40
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie

    hm ostatnio patrzyłem przepływomierz na allegro kosztował 500zł z przesyłką gdzies
    teraz patrze 790zł jak to możliwe??
    zna ktoś coś gdzieś w cenie do 500zł??
    V6 są powody do mruczenia
    156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
    156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
    156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v

Podobne wątki

  1. Słabe przyspieszenie 2,4 JTD
    Utworzone przez karsto1982 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-05-2012, 18:09
  2. Przyspieszenie naszych alf
    Utworzone przez turbodreamer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 01-08-2010, 12:14
  3. Alfa 2.0TS słabe przyspieszenie pow. 3tys. obr
    Utworzone przez blady001 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-03-2010, 08:09
  4. Elastyczność, przyspieszenie 2.4 JTD
    Utworzone przez Rolin w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-12-2009, 18:08
  5. [156] Przyspieszenie
    Utworzone przez Bucz2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-06-2008, 13:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory