To nieźle. Dobrze, że nieczęsto kogoś wożę z tyłu
To nieźle. Dobrze, że nieczęsto kogoś wożę z tyłu
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Dzięki chłopaki za przydatne informacje,a zwłaszcza drift-r /owi za zalączone do tego obrazki. Myśle że się przekonałaem do opony 215 btw 205 pewnie śmiesznie by wyglądała na takiej feldze![]()
no u mnie 225/40/18 ET35, zawieszenie seria i z tyłu 2 osoby i dzik w bagażniku i bałem się jechać wiecej jak 50km/h bo na nierównościach cały czas obcierało delikatnie.... jak jeżdżę sam to nie ma problemu![]()
Czyli wychodzi na to, że u mnie zawieszenie to nie seria. Bo niemożliwe, żeby była aż taka różnica.
Ja napisze poraz 100tny ,że nieważne jaki zawias bo szerokość felgi i opony jest szerokością , wachacze są tej samej długośći itp . Wiadomo ,że jak już ma obcierać to przytrze prędzej na niskim ( wyłączając gwint z regulacją twardości ) . Powodem przycierki z tyłu jest te plastikowe nadkole ( one od krawędzi błotnika ni idzie wybrzuszone do góry tylko kawałek jest płaskie ) . Jak w BMW E36 założyłem 9,5 cala szerokie felgi na glebie to jak mi obcierało o błotnik to na boku opony były ślady a w Alfie przycierka jest od góry . Jakbyście wyciągneli ten plastik to by szło założyć na 18/8 Et35 pewnie i 235 albo i może 9 cali na lekkim naciągu . PS . A tak prywatnie dodam ,że dla mnie lepiej wygląda opona 205 na 8 calach niż 225 . 225 wygląda "standardowo" a 205 tunersko . Ja wole szeroką fele na naciągu która pięknie leży na aucie i da się na niej jezdzić niż wąską na kapciu 235 co ani nie wygląda a dodatkowo obciera . Po to tunerzy wymyslili naciag żeby upchać dobre koło w aucie a nie jezdzić na balonach . Dla przykładu Golf 2 na naciągu o bez![]()
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Tu się nie zgodzę. Jeżeli piszemy o identycznych parametrach (czyt. szerokości felgi i opony), to zawieszenie MA znaczenie. Masz tego świetny przykład, patrząc na mój przypadek, a np. kolegi pytlar. Nie zgodzę się też, że prędzej przytrze na niskim, bo jeżeli mam miękkie, seryjne zawieszenie, to prawdopodobieństwo dobicia na nierówności jest większe, niż w przypadku zawieszenia niższego (czyt. twardszego).
Ja w swoim E36 miałem 8 calowe BBS-y RC na oponkach 205/40 i wyglądało to ślicznie. I oczywiście teraz wolałbym kupić do alfy również jakieś 205-ki, ale kupując używki nie miałem w tym rozmiarze za bardzo wyboru...