Witam wszystkich dawno mnie nie było,ale problem się pojawił. Mianowicie jak przeciągnę alfę na 1,2,3 to po wrzuceniu na luz obroty wchodzą na czerwone pole,(mam wrażenie ze zgaśnie) proszę o sugestie, moja to czujnik ciśnienia na pompie
Witam wszystkich dawno mnie nie było,ale problem się pojawił. Mianowicie jak przeciągnę alfę na 1,2,3 to po wrzuceniu na luz obroty wchodzą na czerwone pole,(mam wrażenie ze zgaśnie) proszę o sugestie, moja to czujnik ciśnienia na pompie
Kompa podpinałeś?
Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)
Moje Paniehttp://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html
Błędów żadnych egr zaślepiony, kat wyciety
do sprawdzenia cały układ wtryskowy.
Jeśli dawno nie wymieniałeś filtra wymień go a starego otwórz nożycami do blachy i sprawdź czy nie ma opiłków w środku
Dziękuje bardzo za podpowiedź filtry wymieniam co 7,5 tys ale nie jest to jakiś koszt żeby nie sprawdzić.Pozdrawiam
na biegu jałowym obroty delikatnie nie falują?
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
nie zawsze to wina regulatora, czasem wystarczy że jedne wtrysk puszcza na przelew.
Zrób próbę przelewową.
Ja zmieniałem regulator 3 razy 2 używane i ostatni nowy i ten sam efekt.
W końcu wyszło że wina po stronie wtrysków