http://www.youtube.com/watch?v=ThLam...ature=youtu.be
Meę ktoś ma jakiś pomysł?
licznik resetuje się ciągle w czasie jazdy
http://www.youtube.com/watch?v=ThLam...ature=youtu.be
Meę ktoś ma jakiś pomysł?
licznik resetuje się ciągle w czasie jazdy
Poszukaj kogoś z twoich okolic i przełóż licznik aby sprawdzić czy sam licznik czy co innego.
::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::
dodam tylko ze w czasie resetu gaśnie jeszcze podświetlenie sterownika szyb i nawiewów
Być może masz gdzieś luz na wtyczce zasilającej albo na przewodzie masowym. Trzeba zrobić pomiary.
::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::
Wg mnie nie masz po prostu paliwa i Bella się buntuje
Ale dyskoteka...
Styki/wtyczki sprawdziłeś? Bo komp nie wiem czy by tu w czymś pomógł...
Najlepiej sprawdzić na innym liczniku jak napisał jaboleq.
Wg mnie to usterka będzie raczej w samym liczniku i to mi wygląda na usterkę któregoś z zasilań. Jakiś zimny lut. Zwróć uwagą czy resetuje się lub ożywa w zależności od przejechania przez nierówność. Ja bym zaczął od wyciągnięcia i wsadzenia wtyczek.
Edit. teraz doczytałem o mrugających innych elementach. to by wskazywało na szalejące inne napięcia. Ja bym zaczął od rozpięcia i spięcia wrzyskich wtyczek w pobliżu stacyjki.
Ostatnio edytowane przez Rufi76 ; 12-08-2013 o 06:49
Musze w takim razie rozebrać obudowę i sprawdzić te wtyczki, zauważyłem jeszcze jedną ciekawą rzecz, samochód kiedy przez noc stoi w chłodnym garażu i jest zimny jest ok, ale kiedy postoi w słońcu i się nagrzewa zaczyna świrować.
bardzo podobną sytuację miałem u siebie tyle, że u mnie było to połączone z włączeniem radia. włączałem radio wskazówki opadały na wyświetlaczu radia pojawiał się CANCHECK, wyłączałem było ok. oczywiście nie za każdym razem. okazało się, że jakiś wybitny specjalista który podłączał poprzednie radio (nieoryginalne) poucinał kabelki od CAN. wyciągnąłem wszystko, znalazłem kabelki, podłączyłem i sprawa zniknęła. nie wiem czy Ci to pomoże ale może to być coś od linii CAN.
Mialem to samo. U mnie winny okazal sie byc alternator. A konkretniej regulator napiecia.