Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Temat: Zwiększenie mocy szukam pewnego źródla KRAKÓW

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159, 1.9 JTDM, 150KM, 2006r
    Postów
    216

    Domyślnie Zwiększenie mocy szukam pewnego źródla KRAKÓW

    Witam, powi szczerze, ze po przesiadce z 147, 115 km na 159, 150 km dupy mi nie urwalo. Jestem studentem i nie mam kasy ma częste naprawy XD. A wiec szukam pewnego zrodla, warsztatu aby zwiększyć moc tylko tak aby nie cierpialy na tym części. Dużo slyszalem, ze po zwiększeniu mocy komputerowo zaraz padaly turbiny itd. Chodzi mi o bezpieczna granice. Prosilbym aby ktoś opodal mi adres, numer do takiego miejsca i powiedzial mi na jakiej zasadzie ta moc jest zwiększona, ze więcej paliwa leci, szybciej turbo się zalacza czy jak?

    A teraz pytanie takie z ilu na ile zwiekszyles moc i czy dalo Ci to rewelacyjne odczucie? Jakie zalecenia dal mechanik po takiej operacji? Padla któraś z czesci , po wgraniu nowych ustawień? Jeśli tak to po jakim czasie? jaki koszt wszystkiego?. z gory dzięki za odpowiedzi.
    Ostatnio edytowane przez bartek1204 ; 26-03-2015 o 16:48

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Świętokrzyskie
    Auto
    Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 JTDm
    Postów
    70

    Domyślnie

    Cytat Napisał bartek1204 Zobacz post
    Witam, powi szczerze, ze po przesiadce z 147, 115 km na 159, 150 km dupy mi nie urwalo.

    A czego się spodziewałeś po 150 KM w aucie o masie 1600 - 1700 kg ??? 147 jest sporo lżejsza...


    Cytat Napisał bartek1204 Zobacz post
    szukam pewnego zrodla, warsztatu aby zwiększyć moc tylko tak aby nie cierpialy na tym części. Dużo slyszalem, ze po zwiększeniu mocy komputerowo zaraz padaly turbiny itd. Chodzi mi o bezpieczna granice.

    Jeżeli chodzi o warsztat to osobiście mogę polecić Ci ,,Cinosoft" koło Gliwic (A4 masz blisko)... -->