Strona 1 z 6 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 57

Temat: DPF likwidacja ?

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sAweK
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 8V 120 km.
    Postów
    310

    Domyślnie DPF likwidacja ?

    witam wszystkich
    Przepraszam z góry za założenie podobnego tematu ale nie mogłem znaleźć konkretnie informacji które mnie interesują. Mam [notranslate]Alfa[/notranslate] Romeo 159 1.9 Jtdm 120 km 8v i chcial bym usunąć dpf I egr i tu moje pytanie do was . czy w moim przypadku Egr mog e zaślepić całkowicie czy musi być blaszka z dziurami ? znalazłem w okolicy elektronika ktory by mi kompa ogarnął za 350 zl w tym wyłączenie dpf i egr a ze jestem zielony w temacie proszę was i pomoc jak wszystko dobrze zrobić? następna sprawa czy ruszać klapy wirowe czy mogą zostać tak jak są ? z góry dziękuję za podpowiedzi pozdrawiam .

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,731

    Domyślnie

    Klap wirowych w 8v nie ma. Zaślepienie częściowe EGR nie wymaga ingerencji elektronika. Całkowite zaślepienie EGR i wywalenie DPF wymaga ingerencji fachowca. 350zł to dość tanio.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,573

    Domyślnie

    maja sie zmienic kryteria przeglądów , maja sie przygladac niby dpf-om

  4. #4
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,769

    Domyślnie

    Niby jak chyba że auto będzie dymić jak Jelcz.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sAweK
    Dołączył
    08 2013