Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy 123456
Pokaż wyniki od 51 do 55 z 55

Temat: "Vechicle system protect not available"...

  1. #51
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Gdzieś, zdaje się na Alfaclubie, czytałem że u jednego gościa doszło podobno do uszkodzenia centralki blokowania właśnie wskutek odpalania samochodu na niedoładowanym akumulatorze.

    O, udało mi się znaleźć:

    http://forum.alfaclub.pl/viewtopic.php?t=39456

    Odnośnie znaczenia temperatury to w moim przypadku jest podobnie do tego, co pisze Junior. Generalnie jak temperatury są niższe to komunikat się nie wyświetla, albo wyświetla się rzadziej.
    Ostatnio edytowane przez mariuszoles ; 29-03-2013 o 13:20

  2. #52
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mwowry
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Cieszyn, Poland
    Auto
    Jest 159 1,9 150km...BYŁA AR 147 1.6 TS 120... BYŁ VW GOLF V 1.9TDI
    Postów
    472

    Domyślnie

    To i ja się podepnę... Wyświetla mi się co jakiś czas ten sam komunikat, z tym, że nie świeci kontrolka od blokady kierownicy. Cały dzień samochód odpala normalnie a po nocnym postoju cisza. Wkładam kluczyk, kontrolki się świecą, blokada puszcza kierownicę, a bella nie odpala, nawet nie kręci rozrusznikiem. Po zdjęciu klem z akumulatora na 5 minut odpala, i później do końca dnia już spisuje się bez problemu... I tak co rano od tygodnia... Miał ktoś ten problem może?
    Jeśli jeździsz fiatem, lub iveco, nie wybieraj się daleko...

  3. #53
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Chciałbym podzielić się bardzo ciekawym spostrzeżeniem z dnia wczorajszego, związanym z wyświetlaniem komunikatu "Vehicle protection system not available". Jak już wielokrotnie pisałem, także w tym temacie, komunikat taki bardzo często (prawie zawsze) wyskakiwał u mnie przy włożeniu kluczyka do stacyjki. Wiązało się to z brakiem rozświetlenia tablicy przyrządów i koniecznością dodatkowego wciśnięcia (1-2 razy) przycisku start/stop przed odpaleniem auta. Najczęściej po tej operacji, po odpaleniu auta, dodatkowo wyświetlała się pomarańczowa ikonka blokady kierownicy. Diagnoza z ASO wykonana przy użyciu examinera wskazywała, że jest to wina uszkodzonego czytnika TEG (stacyjki).

    Wczoraj samochód wrócił do mnie od mechanika w związku z wymianą bendiksu rozrusznika. Zdecydowałem się na taki ruch, gdyż od jakiegoś czasu odpalał on strasznie niekulturalnie, bujało go, stukało, czasem jakby palił na trzy cylindry, a czasem bendiks w ogóle nie łapał, tylko było słychać dźwięk wiertarki. Oczywiście wymiana bendiksu pomogła i teraz auto odpala idealnie, wręcz jak benzyna. Nie o tym jednak chciałem. Mianowicie po wymianie tego bendiksu, co z oczywistych względów musiało łączyć się z wyjęciem i odpięciem rozrusznika NIE POJAWIA SIĘ W OGÓLE komunikat "vehicle protection..." - próbowałem od wczoraj ze 20 razy. Wniosek mój jest taki, że wyświetlanie to miało podłoże elektryczne - może jakieś słabe połączenie z masą, może jakieś zwarcie - nie mam pojęcia, bo jestem laikiem w tych sprawach. Może ktoś to rozgryzie.

    W każdym razie przypadkiem udało się rozwiązać problem poruszany w tym temacie.
    Ostatnio edytowane przez mariuszoles ; 06-08-2013 o 13:02

  4. #54
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    U mnie ten błąd pojawił sie gdzieś na wiosne i tak juz został mimio zmiany aku na nowy bo padł przy okazji miałem uderzyc na serwis choć wiadomo,ale i tak nic nie pomogą albo zaleca wymiane centralki za 1200zł
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  5. #55
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar grzesk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    Auto
    było Mito 1.4TB ,Brera 2.4/jest 147 GTA
    Postów
    388

    Domyślnie

    czy nie reagujący na 2 piloty alarm i centralny też można podpiąć pod ten temat? Mnie nie wyswietlają się żadne błędy tylko auta nie otworze i nie wyłacze alarmu z pilota.Uzywajac grota z klucza wszystko działa,centralny,lusterka sie składaja itd ale alarm sie nie uzbraja,kierunki nie migają? Dodam że dzień wczesniej zaczął wyć i to chyba po raz ostatni
    Q2,K&N,BREMBO ORO,TAROX 114 CORSA,OZ ULTRALEGGERA 18',BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN,GOODRIDGE,SEBRING,BILSTEIN B14 PSS,MILLERS CFS

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 12-11-2015, 22:00
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 31-01-2013, 21:06
  3. [159] Komunikat "System Code" na wyswietlaczu miedzy zegarami
    Utworzone przez Falcon40 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-04-2012, 08:21
  4. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 07-08-2011, 09:47
  5. 156 gta "Motor Control System Failure" Kody usterek
    Utworzone przez bedziora w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-09-2010, 14:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory