a owe szarpnięcie przy odpalaniu to może być dwumas? czy raczej się tym nie martwic?![]()
Póki występuje tylko pojedyncze szarpnięcie podczas odpalania to się nie martw![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
a co to znaczy pojedyncze szarpnięcie? To może być ich więcej? Moim zdaniem moja Alfa pali jak stary pompowtrysk zero delikatności![]()
Hmm ten silnik tak ma, że rozruch nie jest specjalnie delikatny... Taki urok![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Co więcej - trudno w sposób jednoznaczny określić, co powoduje utrudniony rozruch. Miałem ostatnio na serwisie pojazd, w którym podmieniliśmy praktycznie cały osprzęt z czujnikami i regulatorami włącznie, a odpalanie po dłuższym postoju nie bardzo się poprawiło - jedynie obecność nowego akumulatora przyniosła lekką poprawę. EGR zaślepiony, DPFu brak, wtryski - perfekt, pompa w baku i pompa wysokiego ciśnienia - przełożone z auta, które odpalało "na dotyk", czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym podmieniony, czujnik ciśnienia paliwa podmieniony, ustawienie rozrządu sprawdzane 2 razy - generalnie roboty masa, a efektu brak. Więc nim ktoś się zabierze za walkę z tym tematem - proszę dać sobie dużą poprawkę na to, że walka będzie nierówna![]()
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
Nie napisałeś jeszcze o rozruszniku może on? Temat był poruszany ze auto ciężko paliło jak by słaby aku a tu okazuje się że rozrusznik. Musi być coś na rzeczy skoro jedno autko pali na dotyk a inne koleboce przy odpalaniu. U mnie jest takie telepnięcie przy rozruchu i obrzydliwie to wygląda jak taka piękna Bella a tak obrzydliwie pali. Ja to bym tak bardziej skłaniał się ku dwumasowi tylko to że na jałowym cyka jak zegarek, gasi się go pięknie nic nie czuć a odpał straszliwy![]()
ja tak u siebie myśle jeszcze ze moze to któryś wtrysk nie załapuje zadobrze, bo troche kiepskie korekty mi wychodzą przy rozgrzanym silniku na jałowym na wolych obrotach jeden jest czasami na +3,5?
Witam.
Moze niekoniecznie moje pytanie odnosi sie do tematu ale nie chce tworzyc nowego.
Sprawa wyglada nastepujaco. Jakies 1,5 godziny temu moja zona wracala z pracy. Z tego co mowi za krotko przytrzymala przycisk Start przy odpalaniu i auto nie zapalilo. Za drugim razem odpalilo bez problemu ale wyskoczyl Check Engine i swieci caly czas. Auto chodzi normalnie. Jak przyjechala, sprawdzilem jak auto odpala, i nie ma z tym problemow, jedynie swieci Check.
Czy jedt mozliwe, ze przy tym za krotkim przytrzymaniu Startu pojawil sie ten blad i czy wystarczy go skasowac? Czy moze byc to cos powazniejszego?
Dajcie znac.
Pozdro.
Tapatalk @ HTC Wildfire
Ostatnio edytowane przez Orson ; 16-08-2013 o 05:33